  • 11. Data: 2009-05-19 20:37:02
    Temat: Re: fanboye mbanku
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 19 May 2009 22:31:47 +0200, Mithos wrote:

    > Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi.

    Być może wystarczy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2009-05-19 20:40:29
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi.

    Jak zamykalem jakis czas temu rachunek w Multi to zastrzeglem
    debetowke w necie a pare dni pozniej wypowiedzialem
    umowe w placowce.

    > Jeśli nie to rachunek kasuję w przeciągu kilku dni.

    Otworzylem niedawno ponownie i chyba znowu bede zamykal:)
    Moze nzjapierw przeksztalcenie w Multikonto Ja Comfort.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2009-05-19 20:42:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Ale ostatnio BRE udowodniło,ż e twarde jest jak chodzi o ciagnięcie kasy
    > z klientów.

    Ponieważ każdy oleje 2 PLN (czy nawet 10 PLN). To po prostu my jesteśmy
    pasjonaci :)

    Ja mam znajomych co posiadają rachunki w jakichś Pekao czy PKO BP i
    płacą jak za zboże. Dodam, że są to ludzie wykształceni, przedsiębiorczy
    i potrafią zarabiać pieniądze. Po prostu opłata za konto nie ma dla nich
    znaczenia (zresztą dla mnie też nie ma, chodzi raczej o symbol i zasady,
    bo nawet jakbym miał płacił 50 PLN to przecież to jest jedno wyjście do
    kina dla 2 osób albo jeden film na DVD), a szarpię się bo to lubię :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-05-19 20:46:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Być może wystarczy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.

    Nie mam aktywnej karty, więc tego zrobić nie mogę.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-05-19 20:58:59
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Ciekawe czy jednak mi się uda pozbyć debetówki do rachunku w Multi. Jeśli
    > nie to rachunek kasuję w przeciągu kilku dni.

    Przed chila zastrzeglem debetowke w Multi
    przez Internet. Byly 3 opcje do wyboru jako
    powod zastrzezenia:
    - skradziona
    - zagubiona
    - rezygnacja z karty.

    Wiec jak wybralem 3 opcje to chyba nie przysla mi nowej karty:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2009-05-20 00:36:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 19 May 2009 22:58:59 +0200, Marcin napisał(a):

    > Przed chila zastrzeglem debetowke w Multi
    > przez Internet. Byly 3 opcje do wyboru jako
> [...]

    Ja się na chwilę zawiesiłem przy tym pytaniu, bo mi bankomat zeżarł kartę.
    Zdecydowałem się jednak na A :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2009-05-20 01:02:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" az4sa1uxm7xe.lhbbaoi5liw7$....@4...net

    > Ja się na chwilę zawiesiłem przy tym pytaniu, bo mi bankomat
    > zeżarł kartę. Zdecydowałem się jednak na A :)

    Nie widzisz różnicy pomiędzy kradzieżą a rabunkiem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-05-20 04:42:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Maj, 22:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja mam znajomych co posiadają rachunki w jakichś Pekao czy PKO BP i
    > płacą jak za zboże. Dodam, że są to ludzie wykształceni, przedsiębiorczy
    > i potrafią zarabiać pieniądze.

    Różne są motywacje takich ludków. Ja byc może otworzę jakiś rachunek w
    PKO BP i z premedytacją dam im zarobić, aby wydobyc od nich Dinersa. 1
    DC punkt = 1 mila M&M, a limit w Citku-psitku mam smieszny.

  • 19. Data: 2009-05-20 05:47:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > Różne są motywacje takich ludków. Ja byc może otworzę jakiś rachunek w
    > PKO BP i z premedytacją dam im zarobić, aby wydobyc od nich Dinersa. 1
    > DC punkt = 1 mila M&M, a limit w Citku-psitku mam smieszny.

    A tak duzo tych mil zdobedziesz, ze warto zaplacic 350 za karte? ;) DC mozna
    dostac bezposrednio od DC. Wydaje mi sie, ze lata moment rozpocznie sie
    coroczna, letnia promocja kart DC (od bodaj 3 lat takie robi DC).

    MK

  • 20. Data: 2009-05-20 06:40:02
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Maj, 07:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > A tak duzo tych mil zdobedziesz, ze warto zaplacic 350 za karte? ;) DC mozna
    > dostac bezposrednio od DC. Wydaje mi sie, ze lata moment rozpocznie sie
    > coroczna, letnia promocja kart DC (od bodaj 3 lat takie robi DC).

    Póki co, jestem skromnym aplikantem do jednego z zwodów prawniczych.
    Obawiam się, że moje oficjalne dochody mogę nie wystarczyć na DC
    direct...:-(