  • 1. Data: 2015-06-10 16:25:00
    Temat: firmowy pakiet złoty dla wybranych form prawnych w raiffeisen polbank
    Od: n...@p...pl

    na razie wiem, że pakietu złotego nie da się zamówić
    bez debetówki, którą wciskają przymusowo na siłę
    nawet jeśli klient jej nie chce...

    gdyby nie ta karta to byłaby to rewelacyjna oferta
    dla fundacji, dlatego...

    mam pytanie: da się zrezygnować z karty/zastrzec/itp.
    i nie ponosić comiesięcznego kosztu 4zł za debetówkę?

  • 2. Data: 2015-06-12 13:00:42
    Od: n...@p...pl

    > mam pytanie: da się zrezygnować z karty/zastrzec/itp.
    > i nie ponosić comiesięcznego kosztu 4zł za debetówkę?

    na razie zastrzegłem i zobaczę co będzie dziać się dalej
    w szczególności czy bank wystawi nową kartę lub naliczy
    opłatę lub prowizję

  • 3. Data: 2015-06-20 11:51:11
    Od: n...@p...pl

    na razie przez tydzień nic się nie zdarzyło
    w szczególności nie wydano "samowolnie" nowej
    karty debetowej - ciekawe jak będzie z opłatą