  • 1. Data: 2009-10-01 14:25:06
    Temat: fixing
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Hahaha... ale numer, widzieliście to :-)?
    Artyści po prostu :-)

  • 2. Data: 2009-10-01 14:43:51
    Temat: Re: fixing
    Od: "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):
    > Hahaha... ale numer, widzieliście to :-)?
    > Artyści po prostu :-)

    Ciekawe, jak nam sie teraz kierunki grubasow ukladaja? Przy ostatniej serii
    wszelkie znaki wskazywaly ze grubas byl na L. Teraz mamy grubszego (35-40%)
    i chudszego (20-25%) i jakie sa wasze typy co do kierunkow ich pozycji?

    Stany juz sporo urosly, wiec raczej szykuje sie tam korekta. Zloty sie
    oslabia, wiec wszystko jakos sie uklada do momentu fixingu jak dzis - i znow
    nie wiem czy sprzedawac reszte akcji, czy pakowac w akcje reszte gotowki ;)

  • 3. Data: 2009-10-01 14:53:44
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > znow
    > nie wiem czy sprzedawac reszte akcji, czy pakowac w akcje reszte gotowki

    Nie zaglądaj innym do portfela tylko zacznij samodzielnie zarządzać gotówką
    i papierami. O "grubasach" było już sporo nawet na tym forum i żadnego
    ciekawego wniosku pozwalającego zwiększyć stopę zwrotu, więc naprawdę nie ma
    się czym ekscytować.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-10-01 16:06:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    > Hahaha... ale numer, widzieliście to :-)?
    > Artyści po prostu :-)

    proponuje sie nie ekscytowac transakcjami których nie ma...
    george

  • 5. Data: 2009-10-01 17:33:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Sam jestes grubas.

    D.

  • 6. Data: 2009-10-01 17:45:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Paź, 16:25, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
    > Hahaha... ale numer, widzieliście to :-)?
    > Artyści po prostu :-)

    Może Nasz rynek już gra pod odbicie w USA.
    Tutaj to ładnie widać SP500 dzienny: stan na 19:30

    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8CHYs3m6
    BUA

    Mają Amerykanie o co walczyć, o półroczne wzrosty i potencjalną dużą
    korektę.
    Wynik poznamy niebawem :)

  • 7. Data: 2009-10-01 19:02:56
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > gotówką i papierami. O "grubasach" było już sporo nawet na tym forum i
    > żadnego ciekawego wniosku pozwalającego zwiększyć stopę zwrotu, więc

    Jasne Dombrek ,wyważona porada.Ty pewnie nie zwaracasz na to uwagi,tak se
    oglądasz i grasz z zyskiem))

    pozdrawiam stary

  • 8. Data: 2009-10-01 19:57:43
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 01-10-2009 o 18:06:15 george <g...@v...pl> napisał(a):

    > proponuje sie nie ekscytowac transakcjami których nie ma...
    > george

    a skąd to założenie?
    a numer fajny, może ktoś kreskówke w tych końcówkach maluje?
    Jednoliniową. Jak dawniej http://www.youtube.com/watch?v=dv2ORENVqEA

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2009-10-01 20:01:44
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    BUA

    Mają Amerykanie o co walczyć, o półroczne wzrosty i potencjalną dużą

    W USA masakra.

  • 10. Data: 2009-10-01 21:22:09
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Paź, 22:01, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:

    > W USA masakra.

    Poszło mocno.
    U nas jutro też będzie ciekawie. Szkoda tylko, że nie mam planu na
    grę.
    Jeżeli nastąpiłoby mocne otwarcie w dół (okolice 2210 lub niżej) to
    wariant brać w dół/ górę ma u mnie takie same szanse.
    Znaczy się ja poczekam. Coś EUR/USD i OIL nie są pewne ruchu. Ale nasz
    PLN złudzeń nie ma :)