  • Data: 2003-11-04 12:14:55
    Temat: fundusze?
    Od: Mona <l...@b...gazeta.g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedzmy, ze zdecyduje sie na fundusze. Wybieram sobie jakis, wykupuje
    jednostki, decyduje sie na termin, i co dalej?
    Czy ja go musze pilnowac, kupowac, sprzedawac jednostki, czy moge go
    zotawic samemu sobie? Po jakims tam czasie po prostu zlecam sprzedaz
    jednostek? Decyduje sie np. zainwestowac srodki na 3 lata i co potem?

    Wiem, ze pytanie brzmi naiwnie, ale to moje pierwsze starcie z czyms
    takim... Dzieki za pomoc

    M.

    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)