  • 1. Data: 2003-07-15 08:40:47
    Temat: fundusze w mBanku
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    czy w przypadku gdy posiadam juz otwarty rejestr np skarbiec obligacja to
    czy po aktywacji dostepu do funduszy w mbanku zobacze moje jednostki?

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2003-07-15 08:43:18
    Temat: Re: fundusze w mBanku
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    8.20...
    > czesc;
    >
    > czy w przypadku gdy posiadam juz otwarty rejestr np skarbiec obligacja to
    > czy po aktywacji dostepu do funduszy w mbanku zobacze moje jednostki?

    gdzieś to się już przewijało na stronach mBanku.
    generalnie nie, chyba, że coś zmienili.
    Możesz zlecić przeniesienie jednostek z jednego konta na drugie, ale nikt ci
    nie obiecuje, że zrobi ci to za darmo.

  • 3. Data: 2003-07-15 08:52:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mierzwoj wrote:
    > czy w przypadku gdy posiadam juz otwarty rejestr np skarbiec
    > obligacja to czy po aktywacji dostepu do funduszy w mbanku zobacze
    > moje jednostki?

    niestety nie

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski