  • 1. Data: 2010-06-15 19:57:21
    Temat: gc.f
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Pytanie kieruje głównie do skippiego, ale kazdy może się wypowiedzieć.
    czy to co mamy na złocie to nie jest czasem koncówka hossy ?
    Z.

  • 2. Data: 2010-06-15 19:59:17
    Temat: Re: gc.f
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie kieruje głównie do skippiego, ale kazdy może się wypowiedzieć.
    > czy to co mamy na złocie to nie jest czasem koncówka hossy ?

    To że jest przewartościowane nie oznacza, że balon nie może jeszcze parę
    razy urosnąć, zanim pęknie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-06-15 20:10:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message
    > Pytanie kieruje głównie do skippiego, ale kazdy może się wypowiedzieć.
    > czy to co mamy na złocie to nie jest czasem koncówka hossy ?
    > Z.

    poczekam na skippiego..
    george

  • 4. Data: 2010-06-15 20:14:07
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-06-2010 o 21:59:17 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To że jest przewartościowane nie oznacza, że balon nie może jeszcze parę
    > razy urosnąć, zanim pęknie.

    tak, ale wiem że skippy ma dobre oko do pewnego typu formacji...
    Nie chce sie rozpisywac, ale cos mi smierdzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2010-06-15 22:06:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > Pytanie kieruje głównie do skippiego, ale kazdy może się wypowiedzieć.
    > czy to co mamy na złocie to nie jest czasem koncówka hossy ?

    Metoda paraboli tu zawodzi bo jest hiperbola.
    A w hiperboli zmiany ceny następują zbyt szybko w czasie.
    To musiałby analizować ktoś od Elliotta, zakres - ale i tak będzie parę
    zakresów.

    Pozostaje wróżenie fundamentalne.

    Ja mam przekonanie, że koniec na złocie bliski.
    Podobnie jak z umacnaniem się dolca.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-06-15 22:07:03
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > tak, ale wiem że skippy ma dobre oko do pewnego typu formacji...
    > Nie chce sie rozpisywac, ale cos mi smierdzi.

    ale ok popatrzę jutro - pojutrze, bo na złocie nigdy nie przykładałem kresek

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-06-15 22:11:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message
    >
    > poczekam na skippiego..
    > george

    a nieee sorki, jaka hiperbola:)
    parabola z zakresem 1300-1400

    może taka wersja wydarzeń spójna z moją prognozą giełdową:
    teraz up do lipca sierpnia, pod poprzednie sczyty - to jest koniec dużej
    (1), skrócona piątka albo może już 1 w dużej (2)
    następnie do wiosny 2011 spadamy jako fala (2)
    w tym czasie gold robi te 1400
    po czym giełdy zaczynaja wielką (3) a gold nurken

    tak to widze

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-06-28 20:15:05
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Tak to widzę:

    http://ifutures.pl/post17004.html#p17004

    Longterm raczej dalsza ostra jazda na północ, choć opory dają szansę że
    zaraz się to nieco skoryguje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-06-28 20:30:04
    Od: "kc" <k...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://ifutures.pl/post17004.html#p17004
    >
    > Longterm raczej dalsza ostra jazda na północ, choć opory dają szansę że

    Prognoza wygląda fantastycznie! Też bym się chętnie wypowiedział, gdybyście
    mi podpowiedzieli skąd zaczerpnąć dane , najchętniej w formacie txt, dzienne
    wystarczą. Chyba bossa tego nie ma?

    kc

  • 10. Data: 2010-06-28 20:36:00
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Prognoza wygląda fantastycznie! Też bym się chętnie wypowiedział,

    Zmieniłem zdanie. Nie będę się wypowiadał. Zaczynam kopać schron :)

    kc