  • 1. Data: 2008-08-11 17:49:35
    Temat: gdzie konto dewizowe
    Od: "Tuner" <t...@w...pl>

    Witam
    W niedługim czasie mam dostać przelew z Francji
    i dostałem informacje, że żeby go otrzymać potrzebuje
    konta dewizowego. W związku z tym moje pytanie.
    Czy wystarczy mi do tego zwykłe e-konto w mbanku ?
    Zależy mi żeby pieniądze które otrzymam to były euro
    a nie złotówki. Nie znam się na prawie dewizowym.
    A może lepiej założyć konto w innym banku ?

  • 2. Data: 2008-08-11 17:58:41
    Temat: Re: gdzie konto dewizowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tuner wrote:
> [...]
    > Zależy mi żeby pieniądze które otrzymam to były euro
    > a nie złotówki. Nie znam się na prawie dewizowym.
    > A może lepiej założyć konto w innym banku ?

    Jak chcesz dostać euro , a nie złotówki, to musi to być konto prowadzone
    w euro.
    np. paypal :)

  • 3. Data: 2008-08-11 18:09:14
    Od: "Tuner" <t...@w...pl>

    > Jak chcesz dostać euro , a nie złotówki, to musi to być konto prowadzone
    > w euro.
    > np. paypal  :)

    a coś innego oprócz paypala ?
    Jakieś normalne konto w banku ;]

  • 4. Data: 2008-08-11 18:12:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Szukaj konta bezpłatnego i oprocentowanego, z podpięta jakąś kartą (dla przyszłej
    wygody), i żeby za przychodzace przelewy nie
    pobierali opłaty.
    JaC
    PS. Złotówki to też obecnie "dewizy", ale tracisz na przewalutowaniu, fakt.

    -----

  • 5. Data: 2008-08-11 18:15:20
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tuner" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakieś normalne konto w banku ;]

    Masz do wyboru ING, BZWBK, Multibank, Getin.

    mBank sobie podaruj - nie da się łatwo wypłacić a przelewy drogie.

    marekz

  • 6. Data: 2008-08-11 18:17:27
    Od: "Tuner" <t...@w...pl>

> [...]
    > JaC
    > PS. Złotówki to też obecnie "dewizy", ale tracisz na przewalutowaniu, fakt.
    Nie potrzebuja karty.
    Chodzi mi mnie więcej o takie cos:
    przelew z Francji w euro na moje konto w PL w euro.
    Tu wypłacam sobie wszystko, konto moge zlikwidować.

  • 7. Data: 2008-08-11 18:19:04
    Od: "Tuner" <t...@w...pl>

    > Nie potrzebuja karty.
    > Chodzi mi mnie więcej o takie cos:
    > przelew z Francji w euro na moje konto w PL w euro.
    > Tu wypłacam sobie wszystko, konto moge zlikwidować.
    i jeszcze w miare tanio lub za free ;]

  • 8. Data: 2008-08-11 18:47:10
    Od: jac <d...@p...fm>

    Tuner pisze:
    > i jeszcze w miare tanio lub za free ;]

    jesli za free i bez karty
    no to konto oszczednosciowe w euro np. wbk lub ing

    pozdrawiam
    jac

  • 9. Data: 2008-08-11 18:57:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-08-11 20:19, Tuner stwierdził, że:

    Multibank.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 10. Data: 2008-08-11 19:16:18
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Jak chcesz dostać euro , a nie złotówki, to musi to być konto prowadzone w
    > euro.
    > np. paypal :)
    pewnie nie chce też zapłacić złodziejskiej prowizji..