  • Data: 2005-07-30 19:59:04
    Temat: gdzie kredyt?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Czytam grupę od niedawna ale widzę że tu jest kilka mądrych głów,
    więc może ktoś będzie chciał doradzić...

    Chcę wziąść kredyt - ok 30 tys zł na rozbudowę domu.
    Dom nie jest na mnie ale na rodziców -czyli ewentualnie hipoteczny na nich
    (oboje na emeryturze - czy bankowi to nie będzie przeszkadzać?)
    Bo na mnie hipoteki chyba wziąść się nie da. Przepisanie na mnie ze względów
    finansowych nie bardzo obecnie wchodzi w rachubę.
    Mam konto w mbanku, i pko sa.
    Ja prowadzę jednoosobową działalność a żona obecnie jest na wychowawczym.

    Ogólnie chciałbym się zorientować czy jakiś bank może udzielić na rozsądnych
    warunkach kredytu. Jakiego kredytu szukać.

    pozdrawiam
    --
    PawełJ