  • 1. Data: 2011-03-20 19:17:49
    Temat: gdzie najlepszy assistance do konta?
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    w którym banku jest najszersza oferta assistance domowego (hydraulicy,
    eletrycy i inne złote rączki)?
    Dom odebrany 3 lata temu i pewnie sporo rzeczy zacznie się zaraz sypać ;-)
    Obecne konto podstawowe to Multi AQ, nie ma oferty assistance.
    Alior odpada, bo nie księguje III sesji elixir.
    Odpadają też banki "offline" po 20.00 i w weekendy.
    Kryterium dochodowe: spełniam na zwolnienie w MB AQ intensive.
    Kluczowa dobra obsługa przez www, wystarczy pojedyńczy oddział w Warszawie.
    Pozdrawiam,
    Filip

  • 2. Data: 2011-03-20 22:21:56
    Temat: Re: gdzie najlepszy assistance do konta?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Filip Lach pisze:

    > w którym banku jest najszersza oferta assistance domowego (hydraulicy,
    > eletrycy i inne złote rączki)?

    Nigdzie. :-)
    W każdym OWU są wyłączenia i nam przyjdzie co do czego, to się pewnie
    "akurat tak złoży" że podpada pod wyłączenie.
    Podobno niezłe jest w Rajfim - przeanalizuj sobie sam. :-)

    > Dom odebrany 3 lata temu i pewnie sporo rzeczy zacznie się zaraz sypać ;-)
    > Obecne konto podstawowe to Multi AQ, nie ma oferty assistance.
    > Alior odpada, bo nie księguje III sesji elixir.

    Mimo wszystko pomyśl nad Aliorem - a to dlatego, że assistance jest tam
    za darmo. Nie musisz więc wcale przenosić rachunku z Multi.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-03-21 00:41:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 23:21:56 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > W każdym OWU są wyłączenia i nam przyjdzie co do czego, to się pewnie
    > "akurat tak złoży" że podpada pod wyłączenie.
    > Podobno niezłe jest w Rajfim - przeanalizuj sobie sam. :-)

    Ja na razie przejrzałem "z grubsza" (coś nie mogę się zebrać by przeczytać
    to od początku do końca), ale już zdążyłem znaleźć jeden kwiatek. Utrata
    dokumentów podpada pod ubezpieczenie tylko przy kradzieży z włamaniem lub
    przy rozboju. Częsty przypadek "lepkiej rączki" już nie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-03-21 08:15:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 19:17:49 +0000, Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > po 20.00 i w weekendy. Kryterium dochodowe: spełniam na zwolnienie w MB
    > AQ intensive. Kluczowa dobra obsługa przez www, wystarczy pojedyńczy

    Sprawdź konta Premium w Rajfi i Allianz. Poza tym chyba niezły pakiet
    jest też przy kk Impresja w Mille (kosztuje 4,99 za m-c). W Aliorze można
    mieć pakiet spełniając niezbyt wygórowane warunki, no ale trzeba o nich
    pamiętać.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-03-21 10:57:54
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Tak jak mówi przedmówca sprawdź konto osobiste Allianz Bank Pakiet optimum

    http://www.finansosfera.pl/konto-osobiste/150-allian
    z-bank-pakiet-optimum/

  • 6. Data: 2011-03-21 15:46:00
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Mimo wszystko pomyśl nad Aliorem - a to dlatego, że assistance jest tam za
    > darmo. Nie musisz więc wcale przenosić rachunku z Multi.

    Alior za OWU swojego pakietu był tutaj ostatnio chwalony 16-03-2011 , post
    'NiePomocni fachowcy - Alior' :-)

    TomekD

  • 7. Data: 2011-03-21 19:44:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    TomekD pisze:

    > Alior za OWU swojego pakietu był tutaj ostatnio chwalony 16-03-2011 ,
    > post 'NiePomocni fachowcy - Alior' :-)

    Z tego wątku wynikło jedynie, że assistance Aliora nie udostępnia usług,
    których nie ma w OWU - co akurat dość dziwnym nie jest... :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-03-21 19:45:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > jest też przy kk Impresja w Mille (kosztuje 4,99 za m-c). W Aliorze można
    > mieć pakiet spełniając niezbyt wygórowane warunki, no ale trzeba o nich

    Zlecenie stałe i po sprawie. :-)

    --
    MiCHA