  • 11. Data: 2010-03-03 11:14:04
    Temat: Re: gdzie ulokować pieniądze, aby nie stracić
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hmlcdv$cb0$...@i...gazeta.pl...

    >> Hehehe. Nieźle Cię nabrali. :)
    >
    > https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

    Ups, to sorry olo. :)

    Wprawdzie tylko dla jednej lokaty i nie "do 6,25%" ale "o 0,5%", nie miał o
    wykonał 5 transakcji, ale jednak. Zresztą tak czy inaczej o tym nie
    wiedziałem.

  • 12. Data: 2010-03-03 11:25:59
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RD" news:hmk3tv$ol2$1@node1.news.atman.pl

    > Witam,

    graba!

    > Grzecznie się witam z Wami

    to się bardzo chwali :)

    > i proszę o podpowiedzi.

    postaram się.

    > Lokaty mnie odstraszają z uwagi na mrożenie pieniędzy na dłuższy czas
    > z niewielkim zyskiem.

    no już nie przesadzajmy z tym niewielkim zyskiem. Punkt widzenia zależy od
    punktu siedzenia :)

    > Czy jest jakiś sposób na ulokowanie pieniędzy tak,
    > aby na siebie zarabiały, z niewielkim ryzykiem i abym mógł mieć do nich
    > dostęp, kiedy trzeba?

    Nie ma.
    Nie lubisz ryzyka i chcesz mieć dostęp do kasy w szybkim terminie to tylko
    fundusze RPO.
    Lubisz ryzyko zapakuj się do pociągu o nazwie GPW i wybierz sobie jakąś nie
    spółeczkę krzak i tam ulokuj pieniądze :) Na początek warto zacząć od
    WIG20 - jak się rozkręcisz poszalejsz na innych indeksach :)

    > A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

    a co ty chcesz śledzić - masz dwie liczące się opcje - OF oraz Meritum. To
    pierwsze mogę polecić z czysyum sumieniem, drugiego nie polecam z racji
    mojej niewiedzy bo się nie zapakowałem do niego z pieniędzy więc nie wiem
    jak to się u nich wszystko odbywa.

  • 13. Data: 2010-03-03 14:41:21
    Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU>

    Valdi wrote:
> [...]
    > spółeczkę krzak i tam ulokuj pieniądze :) Na początek warto zacząć od
    > WIG20 - jak się rozkręcisz poszalejsz na innych indeksach :)

    A właśnie, możecie polecić jakieś sensowne strony/blogi z podstawami
    inwestowania na giełdzie. Tylko nie takie które obiecują 10000% zysku
    jak tylko kupisz ich ebooka ;)

    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 14. Data: 2010-03-03 17:16:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4b8e7556$...@n...home.net.pl...

    > A właśnie, możecie polecić jakieś sensowne strony/blogi z podstawami
    > inwestowania na giełdzie. Tylko nie takie które obiecują 10000% zysku jak
    > tylko kupisz ich ebooka ;)

    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=11

  • 15. Data: 2010-03-03 19:45:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Ranger" 4b8d9e31$...@n...home.net.pl

    > Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

    A jeśli trafi do piekła? IMO duże ryzyko... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-03-04 11:23:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-03 11:08, xbartx wrote:

    > https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

    Dziękuję.

    witrak()

  • 17. Data: 2010-03-04 14:48:50
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    pyrtek pisze:

    > Człowiek się grzecznie wita, pyta - a Ty go od razu w dupę kopiesz i
    > jeszcze śmiecisz. Do kąta i wstydzić się!

    A ty co taki smętny? Nie pukałeś dawno, żeś taki zasadniczy? :)

  • 18. Data: 2010-03-04 15:57:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Ranger" news:4b8fc84f$1@news.home.net.pl

    > A ty co taki smętny? Nie pukałeś dawno, żeś taki zasadniczy? :)

    Ale ty wulgarny jesteś. :)

  • 19. Data: 2010-03-05 20:49:51
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Valdi pisze:
    > "Ranger" news:4b8fc84f$1@news.home.net.pl

    > Ale ty wulgarny jesteś. :)

    u nas to się mówi dosłowny, ale co ja tam wiem przecież truskawki cukrem
    posypuję ;)