  • 1. Data: 2013-07-08 19:50:38
    Temat: gdzie wyrobie kartę kredytową pod lokate?
    Od: tomba <t...@g...com>

    witam

    chciałbym wyrobić karte kredytową jako pewnego rodzaju zabezpieczenie w podrozy,
    gdyby zwykla mastedcard debit w Inteligo miala jakieś problemy. Czy wiecie w jakim
    banku wyrobie na Vise bez pyatń o dochody za to pod zabezpieczenie lokaty?

    pozdawiam

  • 2. Data: 2013-07-08 20:38:24
    Temat: Re: gdzie wyrobie kartę kredytową pod lokate?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    tomba napisał(a) w wiadomości: <2...@g...c
    om>...
> [...]
    >wyrobie
    na Vise bez pyatń o dochody za to pod zabezpieczenie lokaty?

    Dawno, dawno temu można było w Nordei, ale limit chyba tylko 80%
    kwoty lokaty. 1. rok bezpłatna ale ubezpieczenie proporcjonalne
    do zadłużenia płatne (grosze - można było uniknąć). Oprocentowanie
    lokaty niższe na tyle, że róznicę mozna było traktować jak opłatę
    za używanie.
    Debetówkę Visa Classic Pekao SA polecał tu niejaki witek. Podobno
    w porywach uchodziła za kredytówkę. Płatna, no i środki
    nieoprocentowane.

    Arek

  • 3. Data: 2013-07-08 21:04:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.07.2013 19:50, tomba pisze:
> [...]
    banku wyrobie na Vise bez pyatń o dochody za to pod zabezpieczenie lokaty?

    Alior powinien dac rade jak pogadasz z "bankierem".

  • 4. Data: 2013-07-08 21:08:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Debetówkę Visa Classic Pekao SA polecał tu niejaki witek. Podobno
    > w porywach uchodziła za kredytówkę. Płatna, no i środki
    > nieoprocentowane.

    ło matko, ktoś to jeszcze pamieta.
    To bylo siakies 10 lat temu

    Tej karty juz dawno nie ma, zdaje sie niedlugo po tym jak post napisalem.
    zawsze mozne sie sprobowac doprosic o to

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/karty
    _podstawowe/MC_Credit

    w tej chwili to chyba najlepiej zaczac od swojego wlasnego banku

  • 5. Data: 2013-07-08 21:27:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Alior powinien dac rade jak pogadasz z "bankierem".

    ostatnio wysłałem klienta do BGŻ i dostał z limitem 1000 zł pod lokatę
    na 1200 zł, większego limitu nie potrzebował

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-07-08 21:57:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.07.2013 21:27, RobertS pisze:

    > ostatnio wysłałem klienta do BGŻ i dostał z limitem 1000 zł pod lokatę
    > na 1200 zł, większego limitu nie potrzebował

    A ja wlasnie znalazlem fragment maila z Aliorem (sprzed 2 lat, ale nie
    mysle zeby wiele sie zmienilo):

    "[...] nawiązaniu do naszej rozmowy n/t Karty Kredytowej [...] uzyskanie
    takiej karty jest możliwe w opcji zabezpieczenia jej kaucją. Prościej
    ujmując Pan zakłada sobie lokatę terminową a my dajemy Panu pod jej
    zastaw kartę.
    Standardowa opłata roczna to 600 zł, ale jest możliwość negocjowania.
    Kwestia limitu na Karcie jest oczywiście do ustalenia [...]
    Dla przykładu:
    Limit Karty 20 000, lokata 24 000 tys
    30 000, lokata 36 000 tys
    Jeśli będzie Pan zainteresowany proszę o informację ,umówimy się na
    spotkanie na konkretną godzinę.

    Pozdrawiam,
    [...]
    Bankier Klienta Zamożnego (ROTFL - dop. ja)
    "

  • 7. Data: 2013-07-09 18:39:17
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...

    >ło matko, ktoś to jeszcze pamieta.
    >To bylo siakies 10 lat temu
    >
    >Tej karty juz dawno nie ma, zdaje sie niedlugo po tym jak post napisalem.

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/pozos
    tale_karty/Visa_Classic/
    Kiedyś była brązowa (dolarowa chyba niebieska?), później zzieleniała
    i dostała chipa. Chyba, że to inna?

    >zawsze mozne sie sprobowac doprosic o to
    >
    >http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/kart
    y_podstawowe/MC_Credit

    >w tej chwili to chyba najlepiej zaczac od swojego wlasnego banku

    Słusznie.
    Przy okazji, może ktoś wie dlaczego nie można płacić tą kartą:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/prepaid/
    akurat w wymieninych na stronie krajach? Koreę Płn. rozumiem ale
    np. w Indonezji?
    Kwestie techniczne, finansowe, polityka banku czy polityka rządów?

    Arek

  • 8. Data: 2013-07-09 19:50:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/pozos
    tale_karty/Visa_Classic/
    > Kiedyś była brązowa (dolarowa chyba niebieska?), później zzieleniała
    > i dostała chipa. Chyba, że to inna?

    patrzylem w mneu po lewej stronie, ale nie wpadlem na pomysl, zeby
    spojrzec na linki pod haslem "zobacz rowniez".

    Tak to ta.

    Niebieska byla dolarowa, brazowa, zlotowkowa.
    A co sie potem dzialo to nie wiem. zrezygnowalem.
    Ale dzialala bez zarzutu. Byla ladnie wypukla i nikt nie mial nawet
    chwili watpliwosci ze to kredytowka.

> [...]
    > np. w Indonezji?
    > Kwestie techniczne, finansowe, polityka banku czy polityka rządów?

    pojecia nie mam moze to byc kwestia prawa w tamtych krajach typu jakies
    zastrzezenia co do kart prepaid, ktore moga byc anonimowe.

  • 9. Data: 2013-07-09 20:57:33
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-07-08 19:50, tomba pisze:
> [...]
    banku wyrobie na Vise bez pyatń o dochody za to pod zabezpieczenie lokaty?

    Przypuszczam ze w większości banków dostaniesz od ręki taką kartę

    Darek