  • 1. Data: 2011-05-26 23:42:37
    Temat: getin bank lokata wspolna
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos sie orientuje co sie stanie jezeli przy otwieraniu lokaty
    wspolnej zadeklarowalem kwote np 1000 zl a wplace 1100? Chodzi mi o to
    ze mam aktualnie lokate i ona sie niedlugo konczy to poprostu podalbym
    nr konta do zwrotu ten nowy ktory dostalem przy otwieraniu wspolnej i
    kasa przelalaby sie automatycznie z jednej lokaty na druga. Niestety
    przy otwieraniu lokaty nie wiedzialem ile bedzie dokladnie odsetek wiec
    dlatego teraz jest za duzo.

    --

    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-27 00:01:06
    Temat: Re: getin bank lokata wspolna
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > kasa przelalaby sie automatycznie z jednej lokaty na druga. Niestety
    > przy otwieraniu lokaty nie wiedzialem ile bedzie dokladnie odsetek

    Dobra, odpowiadam sam sobie bo znalazlem troche informacji. Tak wiec
    podobno kasa wroci spowrotem i lokata nie zostanie zalozona. Troche
    lipa ale coz, trzeba manualnie wyslac talary :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2011-05-27 00:18:47
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 27.05.2011 02:01, Marcin wrote:
> [...]
    Kombinujesz jak koń pod górę.

    > Dobra, odpowiadam sam sobie bo znalazlem troche informacji. Tak wiec
    > podobno kasa wroci spowrotem i lokata nie zostanie zalozona. Troche
    > lipa ale coz, trzeba manualnie wyslac talary :)
    To może być ciekawe. Kasa zostałaby odesłana na już nieistniejący nr
    rachunku, więc możliwe, że znów zostałaby odbita na rachunek lokaty, i
    tak w koło.

  • 4. Data: 2011-05-27 05:15:02
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2011-05-27 01:42, Marcin pisze:
    > Witam
    >

    > Czy ktos sie orientuje co sie stanie jezeli przy otwieraniu lokaty
    > wspolnej zadeklarowalem kwote np 1000 zl a wplace 1100?

    Założą lokatę na 1100, sprawdzone.

  • 5. Data: 2011-05-27 07:23:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    XYZ napisał(a) :
    > To może być ciekawe. Kasa zostałaby odesłana na już nieistniejący nr
    > rachunku, więc możliwe, że znów zostałaby odbita na rachunek lokaty, i
    > tak w koło.

    Aż do przeciążenia systemu bankowego, zawieszenia i spalenia
    procesorów ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]