  • 21. Data: 2013-03-31 01:59:23
    Temat: Re: getin, nfc i paliwo
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    > A mnie o to, że być może mówimy o różnych promocjach.

    ale ja pytalem o aktualne promocje a ze zwrotem za paliwo jest (byla) tylko
    jedna - karta EURO-RTV

  • 22. Data: 2013-03-31 13:43:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" kj829v$1n1$...@m...internetia.pl

    > ale ja pytalem o aktualne promocje a ze zwrotem za paliwo jest (byla) tylko jedna -
    karta EURO-RTV

    Nie wiem, co to karta EURO-RTV -- ja mam kartę kredytową
    Sygmy daną mi w realu, która zarazem pracuje jako karta
    na punkty realne zbierane przy okazji zakupów.

    Promocji ze zwrotem za paliwo zapewne jest (było) zapewne dużo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-03-31 14:16:35
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    > Nie wiem, co to karta EURO-RTV -- ja mam kartę kredytową
    > Sygmy daną mi w realu, która zarazem pracuje jako karta
    > na punkty realne zbierane przy okazji zakupów.

    jeszcze raz mowie, ze pytalem o aktualna promocje a taka w momencie
    zadawania pytania w Sygmie byla tylko jedna...byla - bo dzisiaj juz jest 31
    marca i promocja przestala obowiazywac, bo dzis byl jej ostatni dzien.

    https://www.sygmabank.pl/karty/karta-euro-mastercard

    > Promocji ze zwrotem za paliwo zapewne jest (było) zapewne dużo.

    nic mi nie da oferta, ktora przestala obowiazywac, chyba, ze wiesz o jeszcze
    jakiejs karcie Sygmy, ktora _nadal_ jest wydawana _i_ nadal pozwala na zwrot
    za paliwo w przyszlych miesiacach...najlepiej od razu zalinkuj, zeby nie
    bylo niejasnosci.

  • 24. Data: 2013-03-31 17:15:10
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 31.03.2013 o 01:11 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Realna kobieta bez trudu obskoczy z nudów keszbecznego tałzena
    > miesięcznie. :)

    trzeba być kobietą i się nudzić, ew. moja kobieta musiałaby się nudzić :)
    a wracając do tematu, chciałbym to załatwić podczas jednej wizyty w Realu,
    a nie rozkładać to na cały miesiąc.
    btw: czy ktoś testował i może potwierdzić, że keszbeki są i działają w
    Realu w Jankach i/lub w Realu na Połczyńskiej w Warszawie?

    [sas]

  • 25. Data: 2013-04-02 11:12:52
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2013-03-31 17:15, sas pisze:
    .
    > btw: czy ktoś testował i może potwierdzić, że keszbeki są i działają w
    > Realu w Jankach i/lub w Realu na Połczyńskiej w Warszawie?

    W dniu dzisiejszym udało mi się zrobić keszbek w Realu na Połczyńskiej
    także usługa ta powróciła ponownie do Reala w W-wie. :)

  • 26. Data: 2013-04-02 16:23:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sas" op.wutgnkz9cgeagj@ter

    > Realna kobieta bez trudu obskoczy z nudów keszbecznego tałzena
    > miesięcznie. :)

    : trzeba być kobietą i się nudzić, ew. moja kobieta musiałaby się nudzić :)

    Realna kobieta == pracująca w realu.

    : a wracając do tematu, chciałbym to załatwić podczas jednej wizyty w Realu,
    : a nie rozkładać to na cały miesiąc.

    Moja matka mówi -- jaki to problem?!
    A gdy ja jej mówię o rozkładaniu zakupów na wielodniowe
    ,,raty'' -- doprowadzam ją do szału!! Wg niej powinienem
    załatwić to wszystko w czasie jednych zakupów!!!

    Podobnie jest z Wiewiórkami -- matce 200 plnów to za mało jednego dnia.
    Ona proponuje 350, aby kartę odłożyć na półkę po pierwszym dniu zakupów. :)

    : btw: czy ktoś testował i może potwierdzić, że keszbeki są i działają w
    : Realu w Jankach i/lub w Realu na Połczyńskiej w Warszawie?

    IMO one działają już wszędzie w świecie realnym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-04-02 16:27:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" kj9a0o$13a$...@m...internetia.pl

> [...]
    jakiejs karcie Sygmy, ktora _nadal_ jest wydawana _i_
    > nadal pozwala na zwrot za paliwo w przyszlych miesiacach...najlepiej od razu

    IMO Sygma stale sypie masą promocji -- tak przynajmniej widzę to na
    ich stronach i to mi mówią pracowniczki Sygmy. Ponadto ni z gruszki,
    ni z pietruszki Sygma potrafi nagle i niespodziewanie uznać, że
    łikendowe zakupy paliwowe nagrodzi keszbekiem -- i nawet nagradza. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'