  • 111. Data: 2009-11-14 09:41:03
    Temat: Re: glosowanie = TAK!
    Od: "parq" <p...@o...eu>

    TAK!!!!!!!!!!

  • 112. Data: 2009-11-14 13:13:26
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    NIE i proponuje założenie darmowego bloga np. na http://blogger.com podanie
    linka i kto będzie chciał to będzie zaglądał i czytał.

    --
    www.patbank.pl

  • 113. Data: 2009-11-14 19:39:30
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Ktoś tu napisał ze głosowanie jest idiotyczne.
    To Jerzy Olszewski chce głosowania!
    A gadanie o zatkaniu wątku jest typową polską przypadłoscią rozmywania
    problemu i tematu.

    pozdrawiam stray

  • 114. Data: 2009-11-15 02:08:11
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    > TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)

    Hmm, więc TAK ..., bo od kiedy znam/czytam grupę (a minęło już latek
    trochę) zawsze jesteś ... i pozostań.

  • 115. Data: 2009-11-15 03:35:52
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    TAK

  • 116. Data: 2009-11-15 18:03:36
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Ja jak coś atakowałem, to zawsze konkret i za konkret, a nie ogólnie
    > dlatego, że jestem z jakiegoś klubu kibica jak mi wmawiano.

    ROTFL
    Policz swoje ataki ogółem i podaj przykład jednego ataku na PiS.

    Dlatego NIE bo nawet sam nie jesteś w stanie obiektywnie postrzegać wojej
    własnej quasi-publicystyki.

    pzdr
    olo

  • 117. Data: 2009-11-15 19:36:55
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > odpowiednio.
    >
    > Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako

    TAK

  • 118. Data: 2009-11-15 20:23:30
    Od: " icebergKK" <i...@N...gazeta.pl>

  • 119. Data: 2009-11-15 22:01:48