  • 1. Data: 2011-01-13 15:21:53
    Temat: godzina 16:10 - codziennie spadek :)
    Od: RTJ <r...@p...com>

    Moze mi sie wydaje, ale codziennie ok 16:10 zauwazam wyrazny spadek na
    wiekszosci papierow.
    Czy to mozliwe, ze ktos jeszcze nie wie o zmianie czasu notowan i daje
    jakies dziwne zlecenia na 16:10 ??

    Romek

  • 2. Data: 2011-01-13 15:29:17
    Temat: Re: godzina 16:10 - codziennie spadek :)
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Zrób test statystyczny i zacznij na tym zarabiac. 10 minut roboty w Excelu.
    Dombrek

    Uzytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...