  • 11. Data: 2009-02-02 16:16:39
    Temat: Re: gotowi na ca 1350pkt?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Lech Dubrowski pisze:

    > Pampers i loperamid nie obroni cie przed kapiela
    >
    > Leszek :-)

    kapiel i tak bedzie (zimna) ale przynajmniej otocznie nie bedzie zasrane ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 12. Data: 2009-02-02 16:16:46
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    gg pisze:
    > na w20 oczywiście

    nie licz nawet na Grunwald

  • 13. Data: 2009-02-02 18:33:37
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Dalej, idziemy na Grunwald! Przypomne tym co nie lubili historii w szkole:
    > 5 pulkow smolenskich
    > walczylo dzielnie pod Grunwaldem,

    A Tych pulkow smolenskich czasami nie bylo 3? Byly ustawione w centrum. Jaki
    lacznik miedzy skrzydlem Polaków i Litwinów
    Zdaje sie 2 z nich zostaly wybite prawie do nogi.
    A tak poza tym to co tak zydy zloto korbia? ;-)

    Arch

  • 14. Data: 2009-02-02 19:01:31
    Od: fatso <f...@n...com>

    Archangell wrote:

> [...]
    > lacznik miedzy skrzydlem Polaków i Litwinów
    > Zdaje sie 2 z nich zostaly wybite prawie do nogi.
    > A tak poza tym to co tak zydy zloto korbia? ;-)

    co, tylko trzy pulki?
    Musze sie Dlugosza zapytac, on wie lepiej.
    Aha, kazdy pulk mial kase pulkowa i wlasnie taka
    kase trzymal moj przodek jako Zyd Honorowy.

  • 15. Data: 2009-02-03 06:31:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Archangell pisze:

    > A Tych pulkow smolenskich czasami nie bylo 3? Byly ustawione w centrum. Jaki
    > lacznik miedzy skrzydlem Polaków i Litwinów
    > Zdaje sie 2 z nich zostaly wybite prawie do nogi.
    > A tak poza tym to co tak zydy zloto korbia? ;-)

    Pułki pod Grunwaldem :) czy aby komus od słonca nie przygrzało ?

  • 16. Data: 2009-02-03 10:16:40
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "dejwidziu" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kolego...wpierw niech padnie 1500 !!

    mówisz i masz...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 17. Data: 2009-02-03 10:43:40
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    > nie mówię że to będzie już absolutny dołek - jak tam dojdziemy to się
    > zobaczy co dalej

    oczekuję z niecierpliwością

    trend znowu jest moim przyjacielem

    trader64GENIUSZEM J...@o...pl

  • 18. Data: 2009-02-03 11:07:51
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    w połowie października 2008 umieściłem posta na forum parkietu iż

    http://img378.imageshack.us/my.php?image=wig20jy1.jp

    i nadal podtrzymuje scenerio że okolice 1460 to dno bessy.

    http://blog.parkiet.com/forum/viewtopic.php?p=448705
    6&highlight=&sid=e333b646a4de0808275078768f481c06#44
    87056

  • 19. Data: 2009-02-03 13:15:12
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > i nadal podtrzymuje scenerio że okolice 1460 to dno bessy.

    a ja twierdzę że 1350 to nie będzie jeszcze dołek tej bessy...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 20. Data: 2009-02-03 14:26:59
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    gg pisze:
    > Użytkownik "dejwidziu" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a ja twierdzę że 1350 to nie będzie jeszcze dołek tej bessy...

    Czyli optymiści jak widzę będa utrzymywać, że nie dojedziemy do
    Grunwaldu i będzie odreagowanie