eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"hakowanie" procedur bankowych - citi"hakowanie" procedur bankowych - citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.t
    ask.gda.pl!not-for-mail
    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "hakowanie" procedur bankowych - citi
    Date: Wed, 21 Feb 2007 00:27:40 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <erg05c$lb8$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: ztpnet-78-250.ztpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1172014060 21864 83.142.78.250 (20 Feb 2007 23:27:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Feb 2007 23:27:40 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (X11/20070104)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:408283
    [ ukryj nagłówki ]


    To że procedury są durne w bankach to wiem pewnie nie tylko ja. A to
    moja przygoda z citi. Postanowiłem wypróbować konto citi-direct.
    Wypełniam formularz na stronie a tu error - zła miejscowość wpisz
    poprawnie nazwę. Jak się później okazało nie może być w nazwie
    miejscowości spacji - oskar dla twórcy formularza! Wysłałem bez spacji
    ale echo. Po tygodniu zadzwoniłem na partyline trochu muzyczki
    posłuchałem i się dowiedziałem żeby użyć "_" albo "-" jako, że "_" nie
    działał (dalej błędna miejscowość użyłem "-"). Czekam znowu 4 dni ale
    echo to znowu wypełniłem formularz. Dwa dni robocze minęły i nic - może
    do namoli nie dzwonią? ;) W końcu przy chyba 4 albo 5 wypełnieniu
    zwróciłem uwagę na zapis u góry i obrałem nową taktykę. Idę założyć
    konto w oddziale i przerobię je na direct - na partyline powiedzieli, że
    sprytny jestem a Pan konsultant podzieli się pomysłem z innymi. Wbijam
    do oddziału a tam Pan "pierwsze słyszę" więc już dałem za wygraną i
    mówię żeby zadzwonił na partyline i się w końcu dogadali. O dziwo jest
    happy end w piątek założyłem citi-konto w poniedziałek zadzwonili
    podpisać papiery na przemianowanie - teraz czekam co dalej.
    Stawiam tezę, że ten kto wymyśla te procedury na pewno nie zamierza z
    nich korzystać :)
    Podobnie było w multi jak przenosiłem konto. Proszę przynieść wyciąg z
    poprzedniego konta. Przyniosłem. Ale jest nie podpisany przez kogoś z
    banku?! Podpisałem. Ale nie napisali, że to Pana konto?! - na każdym
    prawie wpisie przewija się moje nazwisko.Znowu poszedłem dopisali. Ale
    każda strona musi być podpisana! - myślałem, że ich rozszarpię jak to
    usłyszałem ale jako, że musiałem zmienić konto zacisnąłem zęby i
    spytałem się czy nie trzeba aby tego jeszcze poświęcić w Rzymie? Nie
    trzeba się okazało.


    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    "Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1