  • 11. Data: 2007-03-29 15:58:47
    Temat: Re: hasla SMS
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > To przemyśl to jeszcze, żebyś nie wpadł z deszczu pod BPHa znaczy rynnę ;)

    dlatego niekoniecznie chce mBank :-) Natomiast to tylko konto osobiste
    + KK (ktorej jeszcze nie mam, ale po ostatnich wakacjach stwierdzilem,
    ze miec musze - zycie jest prostsze)

    Ale bph juz chyba nie chce - po prostu za duzo mnie kosztuje...
    2pln/karta
    10pln/konto
    czyli rocznie to jest okolo 150pln rocznie (czasem wpadnie 2pln
    za mala ilosc transakcji karta, ale rzadko). Jak jeszcze dojdzie KK,
    to bedzie to 200pln/rocznie - troszke duzo.
    Jedyny powod, dla ktorego jeszcze nie ucieklem - to kredyt hipoteczny,
    po prostu nie chce mi sie tego troche zalatwiac..

    Sierp

  • 12. Data: 2007-03-29 19:58:54
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Robert Sierant wrote:

    > oczywiscie, ze mozna ;-))
    > prywatnie do przelewow wykorzystuje konto w Multi - przelewy za 0 zl

    Też miałem tylko 10 zł (multikonto my) przestało mi się podobać. Na
    razie tandem citione direct + mbank sprawdza się wybornie i prawie nic
    nie koszuje (czasami z mbanku coś poleci z lenistwa). No ale wiadomo nic
    nie trwa wiecznie :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-03-29 20:10:38
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Sierp wrote:

> [...]
    > Jedyny powod, dla ktorego jeszcze nie ucieklem - to kredyt hipoteczny,
    > po prostu nie chce mi sie tego troche zalatwiac..

    Rozumiem, ale komu się chce hłe hłe. Tak jak napisałem w innym wątku u
    mnie aktualnie sprawdza się tandem citione direct + mbank. Citi jeżeli
    wpłaty >1,5k zł to konto kosztuje 2zł jeżeli >5k zł to konto jest za
    darmo. Korzyści: przelewy z niego wszędzie za free + automatyczna spłata
    kk (kk są całkiem niezłe tylko kiepskie przeliczniki dla EUR i USD) +
    wpłatomat 24h + marmurek w razie W. Konto w mbanku to przelewy głównie
    allegro do tego czasami emax+ no i SFI. Oczywiście ktoś może używa
    jakiegoś innego tandemu albo nawet trójkącika, ale aktualnie w moim
    przypadku to rozwiązanie jest optymalne.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-03-29 20:38:53
    Od: Sierp <s...@n...net>

> [...]
    > mnie aktualnie sprawdza się tandem citione direct + mbank. Citi jeżeli
    > wpłaty >1,5k zł to konto kosztuje 2zł jeżeli >5k zł to konto jest za

    rozumiem, jezeli >5kpln miesiecznie? :-)

    > kk (kk są całkiem niezłe tylko kiepskie przeliczniki dla EUR i USD) +

    to do czego sa dobre? ;-)
    A serio - na ile kiepskie? Jakies konkrety?
    Pytam, bo moja KK ma glownie sluzyc zagranicy (choc wcale nie bedzie
    bardzo eksploatowana, ma po prostu ulatwic zycie w razie czego, w razie
    potrzeby rezerwacji, wypozyczenia samochodu etc)

    Bo zerknalem, i widze, ze karta debetowa dla konta CitiPhone to 2pln
    wiec to dodatkowe 2pln, czyli juz 4 :-) (nie wiem jeszcze, ktorym
    kontem bylbym zainteresowany)
    No a KK kosztuje 45pln rocznie - jest szansa, na darmową?

    Sierp

  • 15. Data: 2007-03-29 20:53:58
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Sierp wrote:

    > rozumiem, jezeli >5kpln miesiecznie? :-)

    Tak

> [...]
    > bardzo eksploatowana, ma po prostu ulatwic zycie w razie czego, w razie
    > potrzeby rezerwacji, wypozyczenia samochodu etc)

    Jeżeli chodzi o przeliczniki to popatrz na ten wątek:
    6...@n...onet.pl

    Odnośnie kk ja aktualnie używam tej:
    http://preview.tinyurl.com/26kod3

    Z bonusów to tak - program BP, w którym zbierasz punkty 5zł = 1 pkt a
    kartą można płacić rachunki, jako że mam dwa mieszkania, więc z samych
    opłat rachunków w programie BP po około 10 m-c będę mógł sobie wybrać
    całkiem fajną nagrodę. Do tego jakieś tam zniżki, ale to już masz na
    stronie.
    Kartę dostajesz za free na pierwszy rok przy przedłużeniu można
    negocjować warunki. Nie wiem czy jeszcze jest promocja, ale karty
    dodatkowe są dożywotnio free. Acha nie dawno coś pisali, że citi ma
    wydać kk z plusgsm w całkiem ciekawej konfiguracji, ale szczegółów na
    razie brak.

    Mi chodziło o konto citione direct:
    http://preview.tinyurl.com/37ab6j

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-03-30 09:00:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Iwona"
    > Multibank,
    > BPH

    Fortis w nowej wersji pl@net
    *** blad ***

  • 17. Data: 2007-04-03 21:16:59
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > Jeżeli chodzi o przeliczniki to popatrz na ten wątek:
    > 6...@n...onet.pl

    no nie znalazlem nic w tym watku o przeliczniku
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/3815ac41bc591eba/5ceba199f1bdad35?#5c
    eba199f1bdad35
    jezeli poprawnie go namierzylem

    Sierp

  • 18. Data: 2007-04-04 07:23:00