    From: "P.Sperling" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: i jeszcze b. dlugi post, zwlaszcza dla niezorientowanych
    Date: Thu, 15 May 2003 19:56:42 +0200

    Chodzi dokladnie o ten problem, ktory jest podany jak na talerzu. Skopiowane z
    forum Opery.

    Witam,

    Od kilku lat jestem zadowolonym użytkownikiem *w pełni bezpiecznej*
    przeglądarki Opera, dlatego nie ukrywam, że przy wyborze e-banku
    priorytetowym punktem była *bezproblemowa* obsługa Opery. Państwa
    Bank przeszedł wszystkie testy pomyślnie, dlatego został przeze mnie
    wybrany. Niestety od kilku tygodni pojawił się problem (jak mniemam
    stosunkowo błachy, jednak uniemożliwiający definiowanie nowego
    zlecenia przy pomocy przeglądarki Opera.
    Otóż przy próbie wybrania rodzaju zlecenia np. Przelew deklarowanej
    kwoty rozwijalne okienko wyboru opcji staje się nieaktywne, a na
    Konsoli JavaScript dostaję komunikat o błędzie:

    Event thread: onclick
    Error:
    name: ReferenceError
    message: Statement on line 230: Reference to undefined variable: No such
    variable 'typ_zl'
    Backtrace:
    Line 230 of inline#1 script in http://www.lukas.pl/demo/autoryzacja/lukas2_zl_1
    [1]_txt.htm
    typ_zl.options[0] = new Option("Wybierz");
    In unknown script
    UstawTypy();
    At unknown location
    {event handler trampoline}

    Jak widzimy problem tkwi w niezdefiniowanej zmiennej typ_zl.
    Bardzo proszę o usunięcie tego problemu, otrzymałem również sygnały
    od innych użytkowników Opery o tym fakcie.
    Zapis całej dyskusji na ten temat znajdą Państwo na polskim forum
    użytkowników Opery: http://my.opera.com/forums/showthre...&threadid=1894
    4

    Myślę, że pozytywne załatwienie tego problemu zdecydowanie
    pozytywnie wpłynie na prestiż Państwa e-banku w oczach użytkowników
    przeglądarki Opera (niestety smutną prawdą jest, że większość
    e-banków ma "w nosie" użytkowników tej "niszowej" przeglądarki).
    Jednak głęboko wierzę, że ta prawda nie dotyczy Państwa banku.

    Pozwolę sobie opublikować treść tego listu na naszym forum.

    --
    Serdeczne pozdrowienia,
    Robert Błaut