  • 1. Data: 2005-11-01 08:13:57
    Temat: i koniec z bezpieczenstwem.... :(:(:(:
    Od: "s" <s...@g...pl>

    w Inteligo zamiast kodow jednorazowych na zdrapkach jest teraz jak w bramce
    orange przepisz obrazek - - :(:(:(::( czyli juz ostatnia obrona zlamana..... a
    bylo tak dobrze.... ale koszty koszty.....szkoda ze kosztem bezpieczenstwa....
    juz mogli wysylac kod na sms a nie tak... kicha ten bank jak mbank zrobi to
    samo to niech sie walna...

  • 2. Data: 2005-11-01 08:26:48
    Temat: Re: i koniec z bezpieczenstwem.... :(:(:(:
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    s napisał(a):

> [...]
    > juz mogli wysylac kod na sms a nie tak... kicha ten bank jak mbank zrobi to

    Nie nawąchałeś się czasem za bardzo jakichś zniczów?

  • 3. Data: 2005-11-01 08:44:31
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    www.inteligo.pl czytaj ze zrozumieniem lolu

  • 4. Data: 2005-11-01 08:47:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    seba kocik napisał(a):
    > www.inteligo.pl czytaj ze zrozumieniem lolu

    Jesteś boski, kociku.

  • 5. Data: 2005-11-01 08:50:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 08:13:57 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: s <s...@g...pl>
    napisała:
> [...]
    > juz mogli wysylac kod na sms a nie tak... kicha ten bank jak mbank zrobi to
    Ale o co chodzi ?
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 6. Data: 2005-11-01 08:56:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 08:44:31 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: seba kocik <s...@g...pl>
    napisała:
    > www.inteligo.pl czytaj ze zrozumieniem lolu

    No i przeczytałem: Jeśli dobrze zrozumiałem to przy pytaniu "Podaj kod
    nr 12" "12" będzie wyświetlone w postaci obrazka, ale dalej trzeba
    będzie podać kod ze zdrapki. Coś przeoczyłem ? Gdzie tu jest "przepisz
    obrazek" ?
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 7. Data: 2005-11-01 09:55:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Nie nawąchałeś się czasem za bardzo jakichś zniczów?

    Wiesz - czytanie ze zrozumieniem to umiejętność zanikająca.

    MJ

  • 8. Data: 2005-11-02 09:38:42
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "s" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpieczenstwa....
    > juz mogli wysylac kod na sms a nie tak... kicha ten bank jak mbank zrobi

    Niedawno PRNews donosił, że mBank wprowadzi kody SMS.

  • 9. Data: 2005-11-02 20:15:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "s"
> [...]
    > bezpieczenstwa....
    > juz mogli wysylac kod na sms a nie tak... kicha ten bank jak mbank

    przepisz sobie obrazek i zobaczysz co ci inteligo odpowie:
    "Wprowadź kod z listy kodów w poprawnym, sześciocyfrowym formacie. "

    Na obrazku jest nr pola ze zdrapki tak jak dawniej, tyle ze w postaci
    graficznej
    a wprowadzasz kod ze zdrapki jak dawniej.
    Czy ktoś wie po co cala ta szopka?
    *** blad ***

  • 10. Data: 2005-11-02 20:31:18
    Temat: Re: i koniec ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Na obrazku jest nr pola ze zdrapki tak jak dawniej, tyle ze w postaci
    > graficznej
    > a wprowadzasz kod ze zdrapki jak dawniej.
    > Czy ktoś wie po co cala ta szopka?

    Marketing panie, marketing,
    w sklepach kupisz już bombki na choinkę,
    a Inteligo masz nowe obrazki w serwisie ;-)

    Teraz już nie możesz wyłączyć ładowania obrazków
    przy połączeniu z serwisem, więc niebawem będą mogli
    wcisnąć obrazkowe reklamy w serwisie,
    bez obawy że je po prostu wyłączysz ...