  • 11. Data: 2002-10-11 11:32:01
    Temat: Re: i krew mnie zalewa - mBank
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > Mialem to co Ty kilka razy. A proba zaplaty VE gdzies w Niemczech konczy
    > sie tym, ze sprzedawcy pytaja, czy to karta zabawkowa...

    co do Niemców to masz rację, tyle że ta racja dotyczy wszystkich Electronów
    :-(

    próbowałem w kilku miejscach płacić kartami mbanku, bsk, inteligo i żadnym
    electronem mi się nie udało - poza jednym przypadkiem restauracji która
    "łyknęła" mBankową kartę od ręki

  • 12. Data: 2002-10-11 11:49:49
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

> [...]
    > electronem mi się nie udało - poza jednym przypadkiem restauracji która

    Oczywiscie, ze tak. Polska pod wzgledem placenia kartami jest
    supernowoczesmym krajem i jak juz gdzies mozna zaplacic karta, to z reguly
    na drzwiach sklpeu sa wszystkie mozliwe znaczki. Natomiast w Niemczech
    (Regensburg) jest tak, ze na sklepie jest tylko znaczek EC/MC natomiast nie
    ma nawet VC o elektronach nie wspominajac.
    MM

  • 13. Data: 2002-10-11 12:14:36
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    > "VE do ekonta + ekarta daje funkcjonalnosc VC"
    > Mialem to co Ty kilka razy. A proba zaplaty VE gdzies w Niemczech konczy
    > sie tym, ze sprzedawcy pytaja, czy to karta zabawkowa...
    Ja place tylko VC do niedawna Millenium teraz WBK, ale w austri ve mBanku
    uratowala mnie na stacji benzynowej, podsuwam VC - brak autoryzacji szczeka
    mi opadla, wyciagam ve mBanku - autoryzacja. ufff udalo sie.
    pozdrawiam Pawel

  • 14. Data: 2002-10-11 12:27:47
    Od: o...@w...pl (Marecki)

> [...]
    > (Regensburg) jest tak, ze na sklepie jest tylko znaczek EC/MC
    > natomiast nie ma nawet VC o elektronach nie wspominajac. MM

    Zapomniales tylko dodac, ze jest tak supernowoczesna, ze czasami
    autoryzacja, laczenie się z bankiem trwa kilka minut.

  • 15. Data: 2002-10-11 13:34:55
    Od: Jacek <s...@b...krakow.pl>

    Fri, 11 Oct 2002 09:22:31 +0200, MarcinP napisa?(a):

    > Jeszcze jeden raz i wracam do PKOBP.
    > Przeprosze sie z marmurkami, bo mBank dziala chyba na zasadzie

    Ja natomiast, wczoraj wieczorem, w Krakowie,
    nie mog?em wyci?gnac gotówki VE M-banku w trzech bankomatch Euronetu. Po
    trzeciej próbie, odpu?ci?em. Kto? mo?e wie, czy dzisiaj ju? mozna ?

    Jacek -Kraków.

  • 16. Data: 2002-10-12 07:29:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Na cholere bank, ktory tak skutecznie chroni pieniadze przed wlascicielem ?

    Na cholerę Ci stacja, która ma uwalonego POS-a?

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2002-10-12 08:36:11
    Od: d...@p...onet.pl

    Czytając twoją wypowiedź jak i wielu innych, którzy raczyli coś tu napisać
    odnoszę wrażenie że kiedy są problemy z płatnościami kartą to zawsze jest to
    wina banku. Jednak z mojego doświadczenia mogę śmiale powiedzieć, że w
    większości przypadków to wina POS a nie wina banku (Podam przykład - Raz
    tankuje na stacji i płacę kartą VE - BBG panienka przeciąga i po chwili
    odpowiada, że mój bank nie odpowiada - więc dzwonie do banku i pytam się co
    jest grane - tam sprawdzają i odpowiadają, że POS wogule się z nimi nie
    połączył, pan z banku poprosił mnie również o panią ze stacji i po krótkiej
    wymianie słów panienka dzwoni do Polcardu - który był właścicielem POS-u i jak
    się okazało POS zawiesił się. Po resecie ze strony Polcardu wszystko odbyło bez
    problemu) Jeśli chodzi o wypowiedzi w hipermarketach to nie ma co ich
    komentować - idiotyzm odsługi przechodzi wszelkie granice - kiedyś w usłyszałem
    komunikat - Z powodu awari banków karty Visa nie są akceptowane.

    Pozdrowienia

    Bankomat

  • 18. Data: 2002-10-19 21:16:14
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 11 Oct 2002 14:27:47 +0200, Marecki napisał(a):

    >Zapomniales tylko dodac, ze jest tak supernowoczesna, ze czasami
    >autoryzacja, laczenie się z bankiem trwa kilka minut.

    Wolę to niż Niemcy, gdzie w większości wielkich sklepów akceptują tylko
    ichniejsze "EC-Karte"...

    Wiem, wynika to głównie z tego że owe EC-Karte mają uczciwie niskie
    prowizje na transakcje bezgotówkowe - nie zmienia to jednak faktu, że
    w Niemczech z "normalnymi" kartami można się poczuć dosyć niemiło...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl