  • 1. Data: 2009-05-14 20:14:17
    Temat: i nie dostałem kk w aliorze
    Od: Ra <a...@a...com>

    jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
    cały ruch z citka

  • 2. Data: 2009-05-14 20:15:40
    Temat: Re: i nie dostałem kk w aliorze
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z cały
    > ruch z citka

    Zaprawdę nie sądzę abyś był tutaj pierwszą taką osobą... :)

  • 3. Data: 2009-05-14 20:25:26
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
    > cały ruch z citka

    Bo?

    zyga

  • 4. Data: 2009-05-14 20:32:11
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Ra pisze:
    > jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
    > cały ruch z citka

    Nie przejmuj się, też nie dostałem. Na wytłumaczenie Aliora mam tylko
    to, że nie ubiegałem się. :p

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 5. Data: 2009-05-14 21:32:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Maj, 22:14, Ra <a...@a...com> wrote:
    > jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
    > cały ruch z citka

    Mnie też nie wydał. A namyślał się nad tym prawie dwa miesiące, po
    czym spławił pod pretekstem niemożliwości weryfikacji danych u
    pracodawcy (czyli u mnie lub małżonki) z powodu zmiany numeru telefonu.

  • 6. Data: 2009-05-14 21:56:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Maj, 22:14, Ra <a...@a...com> wrote:
    > jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
    > cały ruch z citka

    Zresztą, martwisz się ? Idz do Getinu, ich karta lepsza. I na pohybel
    idiotom z banku na "A".

  • 7. Data: 2009-05-14 22:07:39
    Od: Homzik <h...@g...com>

    ja tez nie dostalem, ponoc dlatego ze krotko pracuje (dopiero 4
    miechy) i mam czysta historie w BIK-u

    a Getin w czym niby lepszy?

  • 8. Data: 2009-05-14 23:15:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 00:07, Homzik <h...@g...com> wrote:

    > a Getin w czym niby lepszy?

    Bezpłatne bankomaty i przelewy za darmo w grace period, chyba, że o
    czymś nie wiem...

  • 9. Data: 2009-05-14 23:33:39
    Od: Michał <r...@x...cy>

    szczurwa pisze:
    > Bezpłatne (...) przelewy za darmo w grace period

    Tylko w oddziale.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 10. Data: 2009-05-15 06:40:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 14:56:33 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Zresztą, martwisz się ? Idz do Getinu, ich karta lepsza. I na pohybel
    > idiotom z banku na "A".

    Czemu idiotom? Bo karty Ci nie dali? Chyba jednak strasznie Ci zależało.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl