  • 31. Data: 2014-08-30 11:23:36
    Temat: Re: iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
    Od: Benny <j...@g...com>

    Czy ktoś może usunąć wpisy " o tym, o czym się nie mówi, bo zlikwidują " ?

    http://jakdorobic.wordpress.com/

  • 32. Data: 2014-08-30 23:43:40
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Faktycznie, nawet na screen-ach w Play-u widać, że zamiast "Dodaj nową
    > płatność" jest "Skanuj i płać? Ale czy to gorzej? Wygląda, że zwykłe
    > kody kreskowe też czyta, nie tylko QR. A kod zawsze można wygenerować
    > samodzielnie.

    Taaaa ... oglądnąłem tą apke ....QR nie czyta, choc jest na rachunku np.
    za gaz i zawiera wszystkie niezbedne dane do realizacji platnosci
    Czyta teraz tylko kod kreskowy (Code-128) korespondujacy chyba z jakąś
    bazą faktur
    skąd zaciąga dane do przelewu, więc możesz sobie wygenerowac ... ;)

    Pozdro

  • 33. Data: 2014-08-31 00:44:59
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/08/2014 23:43, Waldek wrote:

> [...]
    > bazą faktur
    > skąd zaciąga dane do przelewu, więc możesz sobie wygenerowac ... ;)

    Tylko kombinowałem, dałem ??????
    Dzięki powyższemu info, aktualizację wstrzymałem

  • 34. Data: 2014-08-31 00:58:38
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    wygenerowac sobie mozesz - nie ma zadnego problemu, bo sam gdy
    experymentowalem z ta apka tak zrobilem... z tym, ze sa to o ile dobrze to
    nazwe - kody krt, wiec tak jak pisales rozpoznaje tylko te, ktore sa u nich
    w bazie i tylko na takie mozesz wygenerowac kod... a te niestety ida na z
    gory okreslone rachunki... a przeciez o to tutaj chodzi, zeby bylo 'ciut'
    inaczej ;)
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 35. Data: 2014-08-31 12:42:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-08-31 00:58, oszczedny pisze:
> [...]
    > gory okreslone rachunki... a przeciez o to tutaj chodzi, zeby bylo 'ciut'

    No wiec o to wlasnie chodzi ze mozesz sobie wygenerowac ale nic to nie da
    bo obecnie tylko zaczytuje kod "KTR / MPS" lub inszy podobny związany z
    platnościami masowymi, i dane platnika musza być dostępne w bazie.

    Payu obecnie nie czyta z kodu QR jak np. SprytnyBill
    wiec nie możesz sobie zrobić np. własnej bazy "szablonow kodow" do płatności
    np. czynsz ze spółdzielni mieszkaniowej (ktora nie ma umowy z pośrednikiem)

    Powyższe zabija tą apkę niestety ... a starsza wersja jest jeszcze do
    zassania
    z np. chomikowni - pytanie tylko czy bedzie dzialac bez koniecznosci
    aktualizacji ;)

  • 36. Data: 2014-08-31 13:32:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 12:42:05 +0200, Waldek napisał(a):
> [...]
    > np. czynsz ze spółdzielni mieszkaniowej (ktora nie ma umowy z pośrednikiem)

    A dawniej tak sie dalo ?

    No bo wiesz ... na czym oni zarabiali w takiej transakcji ?
    Szczegolnie jak klient zaplacil im karta ?

    Mysle ze niedlugo :-)

    J.

  • 37. Data: 2014-08-31 22:08:27
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-08-31 13:32, J.F. pisze:

    > Mysle ze niedlugo :-)

    No cóż, co poniektóre "dziury" działały dość długo ;)

    Pozdro

  • 38. Data: 2014-09-05 18:07:17
    Od: wefe <k...@i...pl>

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 13:32:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 31 Aug 2014 12:42:05 +0200, Waldek napisaďż˝(a):

    > A dawniej tak sie dalo ?
    >

    > No bo wiesz ... na czym oni zarabiali w takiej transakcji ?
    >
    > Szczegolnie jak klient zaplacil im karta ?

    > Mysle ze niedlugo :-)
    >

    > J.

    no i dobrze myślałeś, dziś już koniec przelewów na starej wersji.
    Żąda zaktualizowania lub zamyka się, nie można nawet historii przejrzeć

  • 39. Data: 2014-09-05 18:16:04
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    ktoś ma pomysł jak to ominąć? Zeskanowałem rachunek ale nie da sie zmienic nr
    rachunku (iOS). Jak jest na androidzie?

  • 40. Data: 2014-09-05 18:56:59
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/09/2014 18:07, wefe wrote:
    > W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 13:32:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > no i dobrze myślałeś, dziś już koniec przelewów na starej wersji.
    > Żąda zaktualizowania lub zamyka się, nie można nawet historii przejrzeć

    No żesz qoor....
    Nawet zdefiniowane i płacone wcześniej nie działają - "Zmiana
    regulaminu, tylko Skanuj i płacz"
    Orange ma tylko QR i doopa, Cyfra+ poszła, tylko numeru konta nie można
    edytować. PGNiG też skanuje, ale uwaga, nr konta jest nieco inny!