  • 1. Data: 2009-03-19 21:32:31
    Temat: ile to jest?
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Przepraszam, ale palców mi brakuje do policzenia
    Czy ktoś mi może powiedzieć czy to prawda, że to wychodzi 150%
    PKB całej UE?

    http://www.finanse.wp.pl/kat,7060,title,Europejskie-
    banki-moga-miec-182-biliona-euro-w-ryzykownych-aktyw
    ach,wid,10867675,wiadomosc.html?ticaid=17b2f
    Europejskie banki mogą mieć 18,2 biliona euro w ryzykownych aktywach

    PAP | 19.02.2009 | 13:33

    Instytucje finansowe w Europie mogą mieć 18,2 biliona euro w
    potencjalnie ryzykownych aktywach - pisze włoska gazeta "MF".
    "MF" powołuje się na raport Komisji Europejskiej, który zostanie
    opublikowany w przyszłym tygodniu.

    Raport KE przedstawia wytyczne, jak kraje Unii Europejskiej
    powinny opracować plany pomocy bankom ryzykownymi aktywami -
    podaje "MF". (PAP)