  • 1. Data: 2011-09-13 13:35:43
    Temat: inflacja 4,3 - co z idea bank
    Od: rambo <r...@b...pl>

    GUS podal dane o inflacji. Najnowsza wartosc 4,3.

    Oproc. antyinflacyjnej wyniesie wiec 5,8. Obecnie mozna znalezc
    minimalnie lepiej oprocentowane lokaty. Ale w ciagu najblizszych 2-3 mc?

    Likwidowac czy zostawiac?

  • 2. Data: 2011-09-13 14:01:32
    Temat: Re: inflacja 4,3 - co z idea bank
    Od: " Konfabulator" <k...@g...pl>

    rambo <r...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Oproc. antyinflacyjnej wyniesie wiec 5,8. Obecnie mozna znalezc
    > minimalnie lepiej oprocentowane lokaty. Ale w ciagu najblizszych 2-3 mc?

    Ciężki temat, kusi mnie ten cały neoBank z 6,86, ale to tylko 3M, a jak Grecja da
    tyłka to wszystko może się rozpruć i inflacja skoczy w górę i antyinflacja może być
    ciekawa. Chyba zerwę połowę, bo przed świętami spadku inflacji też nie przewiduje.

  • 3. Data: 2011-09-13 19:14:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik " Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j4nnns$483$1@inews.gazeta.pl...

    Ja tez dumalem i wydumalem ze jednak zostawie
    nie wyglada na to aby inflacja miala tendencje spadkowa
    - przynajmniej w kolejnych 3m ;)

> [...]
    > może być
    > ciekawa. Chyba zerwę połowę, bo przed świętami spadku inflacji też nie

    IMO szkoda sobie d... zawracac ;) tylko 1, tylko 10k, tylko 2 m-ce
    zyskasz w porownaniu np. z Aligatorem 10zl,
    ale za to masz przez kolejne 40 dni leb spokojny i bezstratne zerwanie w
    kazdej chwili ;)

  • 4. Data: 2011-09-13 19:26:33
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

> [...]
    > zyskasz w porownaniu np. z Aligatorem 10zl,
    > ale za to masz przez kolejne 40 dni leb spokojny i bezstratne zerwanie w

    Ok - pomieszalem, miales na mysli zapewne lokate "nowy kapital" ;)
    choc dla "swiezynek" jest jeszcze "wysoki procent" na 2m

  • 5. Data: 2011-09-13 19:37:00
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Waldek <s...@n...cpam> napisał(a):

    > Ok - pomieszalem, miales na mysli zapewne lokate "nowy kapital" ;)
    > choc dla "swiezynek" jest jeszcze "wysoki procent" na 2m

    Ja miałem na myśli lokatę onLine 3M 6,86 netto dla lokat 10tys i 6% netto dla
    lokat 1-9999,99 PLN.

    Chcę trochę środków od Czarneckiego wycofać, bo widzę co raz większe problemy
    z ich wypłacalnością, a zobowiązań mają, że hohohoho.

  • 6. Data: 2011-09-13 19:46:19
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Ok - pomieszalem, miales na mysli zapewne lokate "nowy kapital" ;)
    > choc dla "swiezynek" jest jeszcze "wysoki procent" na 2m

    neoBank ... i IMO chory podpunkt 4c,
    - 1z7 koniecznych warunkow, to juz sa jakies kwadratowe jaja - LOL

    c) przesłania wiadomości SMS na numer 661 00 22 11, w treści wpisując:
    "LOKATA9%, a następnie podanie imienia i nazwiska Uczestnika Promocji
    oraz wskazanie numeru rachunku bankowego (NRB) załoSonej lokaty".*)

  • 7. Data: 2011-11-02 17:59:05
    Od: neoBank Wielkopolski Bank Spółdzielczy <n...@g...com>

    wiadomościnews:j4oapa$5ni$1@news.onet.pl...

> [...]
    > "LOKATA9%, a następnie podanie imienia i nazwiska Uczestnika Promocji
    > oraz wskazanie numeru rachunku bankowego (NRB) załoSonej lokaty".*)

    żadna komplikacja,
    1. zakładasz konto przez neta
    2. zakładasz 1 lokatę do 10 tyś na 2 miesiące
    3. wysyłasz eske i masz 9%

    a resztę kasy wrzucasz na edycje specjalną. Bajer taki że dostałem
    dostępy do logowania nawet zanim umowę przysłali :)

    jak na bank spółdzielczy to i tak niezła obsługa

  • 8. Data: 2011-11-20 11:26:00
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Oproc. antyinflacyjnej wyniesie wiec 5,8. Obecnie mozna znalezc minimalnie
    >lepiej oprocentowane lokaty. Ale w ciagu najblizszych 2-3 mc?

    Grupie (albo tylko mi) umknęło, ale we wrześniu inflacja spadła do 3.9%, za
    listopad naliczają tylko 5.4%. W październiku było znowu 4.3%, za grudzień
    Idea wróci do 5.8%.

  • 9. Data: 2011-11-20 14:47:15
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    W dniu 2011-11-20 12:26, mx pisze:

    > Grupie (albo tylko mi) umknęło, ale we wrześniu inflacja spadła do 3.9%,
    > za listopad naliczają tylko 5.4%. W październiku było znowu 4.3%, za
    > grudzień Idea wróci do 5.8%.

    Chyba powoli trzeba myslec o likwidowaniu. Przynajmniej czesciowo (np.
    jesli masz dwie lokaty, jedna zakonczyc). Bgz daje 6,5% i mozna zerwac w
    dowolnym momencie. Ponadto ta antyinflacyjna nie zabezpiecza przed belka.

    Czy ktos wie dokladnie jak sie to robi, by nie stracic odsetek? Jesli
    np. zalozylem 15 czerwca, to wystarczy, ze klikne na likwiduj w serwisie
    internetowym 15 albo 16 grudnia? (osoba fizyczna)