  • 1. Data: 2011-09-26 13:25:16
    Temat: [info] Alior za założenie konta przez Grupona zapłaci 100 zł
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Alior znowu chce powiększyć stado swoich owieczek, więc eksploruje
    kolejne niezbadane dotąd tereny:

    <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    wiadomosc?newsId=644,100-zlotych-od-Alior-Banku-w-se
    rwisie-Groupon-pl>

    hmmm ciekawe jak mu pójdzie tym razem. Było nie było IMO pomysł całkiem
    ciekawy.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-09-26 15:52:31
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 26 Wrz, 17:43, "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Jako nie zaszaleli
    >
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/aliorbank-o
    nline/382866
    > OFERTA ZOSTA A
    > WYPRZEDANA
    > Sprzedano ju 889 !

    Aż 889 kont rzucili ?
    ROTFL

    Prawdziwi jeniusze marketingu tam pracują.

  • 3. Data: 2011-09-26 16:50:34
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 26 Wrz, 17:43, "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    jest nowa oferta:
    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/aliorbank-s
    hopping/932782

  • 4. Data: 2011-09-26 22:00:37
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 26 Wrz, 17:43, "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Niestety, trzeba wziac debetowke i ja uaktywnic
    nie wiem czy mozna z niej zrezygnowac bo reg. promo nie czytawszy

  • 5. Data: 2011-09-27 15:30:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-27 00:00, Waldek wysłał(a) wiadomość:

    nline/382866

    hopping/932782

    > Niestety, trzeba wziac debetowke i ja uaktywnic
    > nie wiem czy mozna z niej zrezygnowac bo reg. promo nie czytawszy

    Wziąć kartę, wpłacić jednorazowo tysiaka i wykonać jedną transakcję
    kartą. Nie ma nic w regulaminie o tym jak długo trzeba mieć tę kartę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/