    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [info] KK - program rabatowy i zaokrąglenia, banki i 0801
    Date: Tue, 17 Apr 2007 05:11:14 -0400

    Tak informacyjnie zapodaje.

    KK i program rabatowy.
    W sobotę kupowałem dla kolegi laptopa w sieci Mix RTV AGD. Sieć jest w
    programie rabatowym Citi (8%) i Rajfiego (5%) jednak jak się okazało
    sklep, może po prostu odmówić przyznania upustu i tyle (Pomijam fakt, że
    sprzedawcy o tym w ogóle nie słyszeli i usłyszałem "To jest gdzieś, ale
    na Śląsku nie u nas"). Według mnie ten program jest tyle warty co te
    niby ubezpieczenia darmowe do karty - wszystko jest ale na www/papierze.

    KK i zaokrąglenia
    W sumie to raczej ciekawostka. RobertS kiedyś pisał o zaokrągleniach kk
    bodajże w Mile. W ten weekend miałem to samo w Citi: zakupy w Lidl na
    kwotę 41,96 a blokada była na 42,00. Gdybam, że być może zależy to w
    jakimś stopniu od sklepu?

    Banki i ich partyline 0 801
    Nie wiem być może dopiero teraz to zauważyłem, ale większość banków
    nalicza już nie jeden impuls za dzwonienie na swoją partyline, bez
    względu na długość rozmowy, tylko według stawki operatora TP SA. Jako,
    że w domu korzystam z telefonu VoIP to mi bardziej się opłaca dzwonić na
    nr stacjonarny partyline (kasuje mnie od 5 do 9 gr brutto za minutę) niż
    na 0 801 (kasuje mnie 0,35 gr brutto za minutę). Także jak ktoś posiada
    darmowe minut na stacjonarne etc to warto skorzystać.

    PS Jakieś 7 minut po zakupie laptopa telefon z Citi o potwierdzenie
    transakcji - mi się to bardzo podoba.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski