  • 1. Data: 2007-06-21 13:36:23
    Temat: [info] Szybki test przeliczników kk
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Sprawdziłem taką oto parę:

    MasterCard ING (rozliczana w EURO)
    VISA allkarta kredytowa BZWBK (rozliczana w EURO)

    Transakcja przeprowadzona 19.06

    MC ING 1 EURO = 3,86 PLN (księgowane 20.06)
    VISA BZWBK 1 EURO = 3,85 PLM (księgowane 21.06)

    Różnica wynika z różnicy przy księgowaniu. Generalnie można
    powiedzieć, że kurs mają ten sam, no chyba że 3 i 4 pozycja po
    przecinku się różni i przy większej kwocie może być większe wachnięcie.

  • 2. Data: 2007-06-21 16:03:23
    Temat: Re: [info] Szybki test przeliczników kk
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > MasterCard ING (rozliczana w EURO)
    > VISA allkarta kredytowa BZWBK (rozliczana w EURO)
    >
    > Transakcja przeprowadzona 19.06
    >
    > MC ING 1 EURO = 3,86 PLN (księgowane 20.06)
    > VISA BZWBK 1 EURO = 3,85 PLM (księgowane 21.06)
    roznica praktycznie zadna, IMHO karty mozna porownywac placac nimi w
    innej walucie niz rozliczeniowa, wtedy wychodza prawdziwe roznice
    (wyjatek kk Citi - koszmarnie zawsze)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-22 13:21:52
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 18:03:23 +0200, RobertS napisał(a):

    > roznica praktycznie zadna, IMHO karty mozna porownywac placac nimi w
    > innej walucie niz rozliczeniowa, wtedy wychodza prawdziwe roznice
    > (wyjatek kk Citi - koszmarnie zawsze)

    Chciałem tylko sprawdzić czy są jakieś większe różnice na lini MC
    <> VISA, ale jak widać nie ma żadnych - cóż jak chce się mieć
    różnicę i cieszyć się z dobrego przelicznika swojej kk to trzeba do
    kompletu wziąść citka ;)