  • 21. Data: 2010-04-14 09:03:37
    Temat: Re: (info) mBank i zmiany w TOiP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 10:33:11 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > W Polbanku pieniądze w każdej chwili dostępne leżą na 4,25%.

    ... i czekają aż Grecja ogłosi bankructwo ....

  • 22. Data: 2010-04-14 09:39:25
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ale nie za 5 pln/m-c z wszystkich bankomatów, więc chyba nie trafiłeś.

    Fakt (klapki na oczach). Nie skojarzyłem, że Alior pewnie tak ma.
    P.G.

  • 23. Data: 2010-04-14 09:44:13
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > ... i czekają aż Grecja ogłosi bankructwo ....

    W poniedziałek miałem je zabrać, ale podobno po piątkowych decyzjach Europy
    jest jakieś odroczenie.
    Od dłuższego czasu się gryzę gdzie jest granica rozsądnego ryzyka - głównie
    chodzi o te 6.5% bez Belki.
    P.G.

  • 24. Data: 2010-04-14 10:01:07
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    perian <p...@i...pl> napisał(a):

    > Bo jej nie ma, albo wniosek, albo mLinia. Wszystko jest w komunikacie.

    Tyle że wniosku we wnioskach w systemie transakcyjnym nie widzę, można go
    jedynie wypełnić wchodząc bezpośrednio do wniosku ze strony informacyjnej
    mBanku, pewnie po wypełnieniu pojawi się w zapisanych.

    Chyba że ta przerwa 16go jest po to żeby dodać wniosek do listy dostępnych
    wniosków albo nawet taką opcję w systemie - w końcu w regulaminie jest info że
    poprzez system transakcyjny można to aktywować.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 25. Data: 2010-04-14 11:06:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 11:44:13 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > W poniedziałek miałem je zabrać, ale podobno po piątkowych decyzjach
    > Europy jest jakieś odroczenie.
    > Od dłuższego czasu się gryzę gdzie jest granica rozsądnego ryzyka -
    > głównie chodzi o te 6.5% bez Belki.

    Ja skapitulowałem właśnie w piątek.

  • 26. Data: 2010-04-14 11:21:51
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ja skapitulowałem właśnie w piątek.

    Też bym to zrobił, gdybym śledził informacje na bieżąco, ale nie śledziłem -
    grozi mi przegapienie momentu i się okaże, że wszystko co naliczą może być
    wirtualne.
    P.G.

  • 27. Data: 2010-04-14 16:58:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 23:27:52 +0200, Mithos napisał(a):

    > Wybór Visa/MC jest IMO całkowicie bez znaczenia. Obie karty mają
    > praktycznie taką samą akceptowalność (pomijając egzotyczne kraje), więc
    > to raczej kwestia co kto lubi.

    No tak nie do końca, bo w Aliorze darmowa jest Maestro a z nią to już
    różnie w niektórych bankomatach w pl. MC jest płatna, więc można
    powiedzieć, że z tych 5 pln/m-c robi się powiedzmy lekko ponad 6 pln.

    > Alior wypada także korzystniej w przypadku KK, no i przede wszystkim
    > posiada oddziały.

    No ich oferta mocno zjechała w dół i aktualna IMO po prostu niczym
    specjalnym się nie wyróżnia a szkoda, bo zapowiadało się całkiem nieźle.

    Xenocide