  • 11. Data: 2008-03-11 19:02:54
    Temat: Re: [info] mBank podnosi oprocentowanie od 10.03.2008 r.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-11, MariuszR <mariuszr.post@pl> wrote:

    [...]

    > Ale widzę że środki na eKoncie już bez oprocentowania są:/
    > http://www.mbank.pl/download/regulaminy/regulamin_ro
    r_01_03_08.pdf

    Ale w zamian masz bezpłatne przelewy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2008-03-12 14:01:00
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Ale w zamian masz bezpłatne przelewy. :)

    I po przeliczeniu mi wychodzi że dla mnie się opłaca bardziej jak jest
    teraz, ale mam też konto w MultiBanku i w porównaniu mBank wypada gorzej
    mimo opłat za prowadznie rachunku.

    Niby to i to BRE ale w Multi mam:
    - dużo więcej lokat do wyboru
    - powiązany rachunek z oprocentowaniem ponad 4% i środki między
    podstawowym a oszczędnościowym przelewane automatycznie
    - IMHO lepszy interfejs przez www, takie drobiazgi jak wybór czy przelew
    zdefiniowany ma być dodatkowo autoryzowany hasłem z listy kodów są
    bardzo przydatne
    - oddziały w których można wpłacać i wypłacać większą gotówkę

    mBank w tej chwili jak dla mnie nadaję się tylko na elektroniczny
    portfel, wpływają na niego dochody, przed kolejną wypłatą to co zostało
    idzie do MultiBanku, rozwiązanie takie pomaga mi utrzymać dyscyplinę
    finansów ale nie specjalnie przywiązuje mnie do tego banku.
    --
    Mariusz Rzepkowski ====================================
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,

  • 13. Data: 2008-03-12 14:21:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-12, MariuszR <mariuszr.post@pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > bardzo przydatne
    > - oddziały w których można wpłacać i wypłacać większą gotówkę

    Mi przy wysokości mojego limitu odnawialnego MultiBank się znacznie
    bardziej opłaca, ze względu na niższe odsetki. :) Poza tym to jest
    jak na razie jedyny bank, który mnie potraktował sensownie mimo
    krótkiego okresu prowadzenia DG.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl