  • 11. Data: 2003-12-03 08:43:02
    Temat: Re: [inteligo]
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Krab wrote:
    > i "radia pod prysznic" - to jest jakas wyzsza polka klientow, bardziej
    > wymagających :-)

    To "radio pod prysznic" wcale nie jest wodoszczelne. Jak mi wpadło do
    wanny (tylko na moment), to suszyłem przez 4 dni.

    Ohm

  • 12. Data: 2003-12-03 08:44:37
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Ohm" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To "radio pod prysznic" wcale nie jest wodoszczelne. Jak mi wpadło do
    > wanny (tylko na moment), to suszyłem przez 4 dni.

    No bo jest pod prysznic, a nie do wanny pełnej wody. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-12-03 09:06:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqk7pl$pgc$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:
    > Użytkownik "Ohm" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No bo jest pod prysznic, a nie do wanny pełnej wody. :-)

    Dokladnie, widocznie jest bryzgoszczelne, nie wodoszczelne.

    --
    Robert