  • 1. Data: 2010-11-15 14:09:10
    Temat: [inteligo] KK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pojawiła się zakładka "karty"
    zacząłem wypełniać wniosek o KK. Utknąłem na 2. ekranie (dochody) - jak
    się ma wybrany czarną skórkę, to nie widać przycisków do przejścia
    dalej. Ale na szczęście można zapisać wniosek i zmienić skórkę.
    Na samym końcu otrzymałem "błąd w działaniu aplikacji - opis błędu
    niedostępny" ale powtórne kliknięcie spowowdowało co trzeba :) chyba

    Teraz zobaczymy czy inteligo nie przerazi się mojego biku -
    przypuszczam, ze jest w nim strasznie dużo zapytań, i nie wiem czy
    wszsystkie karty zamknięte są faktczynie tam zgłoszone ...
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-11-15 14:34:56
    Temat: Re: [inteligo] KK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 15:09:10 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > końcu otrzymałem "błąd w działaniu aplikacji - opis błędu niedostępny"
    > ale powtórne kliknięcie spowowdowało co trzeba :) chyba ...

    No ciekawe co tam Inteligo przygotowało. Nie da się ukryć, że od kiedy
    się tam pojawił Amra, to niewątpliwie coś się ruszyło, co widać chociażby
    po ilości postów na grupie - reasumując raczej tam Amra za biurkiem nie
    przysypia he he a wręcz przeciwnie.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-11-15 15:32:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-15 15:09, Kamil Jońca pisze:
    > Pojawiła się zakładka "karty"

    Ciekawe jak jest z przeniesieniem karty. Na stronie jest tylko info, ze:
    "Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku do Inteligo -
    zyskujesz promocyjne oprocentowanie 9,9% przez pierwsze 6 miesięcy
    użytkowania karty."

  • 4. Data: 2010-11-15 20:23:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-15 15:09, Kamil Jońca pisze:
    > Pojawiła się zakładka "karty"

    Probowalem wypelnic. Niestety inteligo mnie nie lubi. Konto tam mam od
    2004 roku.
    Konsultatka powiedziala, ze "przeniesc mozna tylko karte z zadluzeniem".
    Ok, zignorowalem ja.
    Na drugiej stronie zaznaczam, ze chce przeniesc karte, wpisuje Alior.
    Wybieram umowe zlecenie i to jest pewnie blad, bo tylko plebs pracuje na
    zlecenie/dzielo. Wnioskuje o limit dwa razy mniejszy niz "srednia z
    ostatnich trzech miesiecy" i mniejszy niz na przenoszonej karcie z
    Alioru. I jaki efekt? "Niestety nie mozesz otrzymac karty Inteligo".
    Dobre. Karta dla elity ;) Niech sie bujaja.