  • 1. Data: 2003-01-28 07:31:44
    Temat: inteligo olewa I sesje?
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Przelew zlożony wczoraj, godz. 16.
    Dziś mamy 8:30 a kasa nadal nie wyszła.
    W FAQ wyczytałem, że I sesją pójdą przelewy,
    złożone do 8:00. To kiedy mi zdejmą środki z rachunku?
    Jak skonczą wysyłać do KIR? Nie powinny być zdjęte
    w momencie "zapadnięcia klamki" na I sesję?
    --
    lex

  • 2. Data: 2003-01-28 15:14:46
    Temat: Re: inteligo olewa I sesje?
    Od: "wojtekw" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b15biv$l94$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > Jak skonczą wysyłać do KIR? Nie powinny być zdjęte
    > w momencie "zapadnięcia klamki" na I sesję?

    w zasadzie powinno pojsc wczoraj, bo jest jeszcze jedna sesja wychodzaca po
    17 i przychodzaca po 18.

    pozdro
    wojtekw

  • 3. Data: 2003-01-28 16:27:59
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "wojtekw" <m...@w...pl> wrote in message news:b166t3$3of$1@news.tpi.pl...

    > w zasadzie powinno pojsc wczoraj, bo jest jeszcze jedna sesja wychodzaca
    po
    > 17 i przychodzaca po 18.

    A coż to za tajemnicza IV sesja? :-))) (i nie chodzi tu o przelewy do ZUS)

    K. Kowalski