-
1. Data: 2004-01-13 20:12:59
Temat: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>
Witam!
zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do mnie
5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem wyciag
emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
zrezygnuje z tego konta.
-
2. Data: 2004-01-13 21:04:11
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
news:bu1jf2$rqi$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
> zrezygnuje z tego konta.
Ależ przestrzegają. Na cholerę był Ci ten grosz?
Hint: opłaty miesięczne pobierane są z góry za miesiąc następny na podstawie
salda z miesiąca bieżącego. Więc trudno, żeby pobierali z góry za pierwszy
miesiąc.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
3. Data: 2004-01-13 21:21:16
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
Paweł wrote:
> Witam!
> zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
> zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do mnie
> 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem wyciag
> emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
> rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
> TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
> miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
> otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
> Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
> zrezygnuje z tego konta.
>
>
a nie zmienil sie TOiP ? jezeli nie to reklamuj a nie rezygnujesz od
razu ;-)
--
GideoN
-------------------------------------------------
Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie
-------------------------------------------------
-
4. Data: 2004-01-13 22:27:11
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>
Tue, 13 Jan 2004 21:12:59 +0100, na pl.biznes.banki, Paweł w wiadomości
<news:bu1jf2$rqi$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał(a):
> Dzisiaj dostalem wyciag
> emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
> rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
> TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
> miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
> otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
> Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP?
Z tego co obserwuję, to jest nie tylko normalne, ale wręcz
charakterystyczne dla tego banku. I prawdopodobnie okaże się, że takie
postępowanie jest zgodne z TOiP :-/
--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj
(Uwaga na pułapkę w adresie!)
-
5. Data: 2004-01-13 22:28:52
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
Krzysztof K. Maj wrote:
> Z tego co obserwuję, to jest nie tylko normalne, ale wręcz
> charakterystyczne dla tego banku. I prawdopodobnie okaże się, że takie
> postępowanie jest zgodne z TOiP :-/
>
e tam u mnie przebieglo to bez problemu 4 razy, wiec przesadzacie
--
GideoN
-------------------------------------------------
Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie
-------------------------------------------------
-
6. Data: 2004-01-13 23:54:34
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> Witam!
> zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
> zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do mnie
> 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem wyciag
> emailem i debet na koncie -5.98 zl.
Chyba 5,97?
>(0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
> rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
I chyba o ten 1 za dużo!
> TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
> miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
> otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
Tydzień wg Ciebie, Inteligo liczy sobie otwarcie konta od dnia weryfikacji,
więc ich zdaniem 12-go minął miesiąc,
a w TOIP (druga gwiazdka na górze) stoi jak byk,
że to opłata za następny miesiąc pobrana z góry,
ostatniego dnia poprzedzającego okresu
> Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP?
Przestrzegają, a jak myślisz po co to jest napisane tak 'wielką' czcionką?
> Chyba zrezygnuje z tego konta.
A to Ci wolno (po spłaceniu debetu)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2004-01-14 10:47:33
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
news:bu1r4b$m8k$5@wulkan.npnet.org...
> > Z tego co obserwuję, to jest nie tylko normalne, ale wręcz
> > charakterystyczne dla tego banku. I prawdopodobnie okaże się, że takie
> > postępowanie jest zgodne z TOiP :-/
> >
>
> e tam u mnie przebieglo to bez problemu 4 razy, wiec przesadzacie
Ale _CO_ przebiegło bez problemów? Bo tutaj nie ma _ŻADNEGO_ problemu.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
8. Data: 2004-01-14 11:19:37
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
wiadomości news:bu36o1$3n$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
> news:bu1r4b$m8k$5@wulkan.npnet.org...
>
> > > Z tego co obserwuję, to jest nie tylko normalne, ale wręcz
> > > charakterystyczne dla tego banku. I prawdopodobnie okaże się, że takie
> > > postępowanie jest zgodne z TOiP :-/
> > >
> >
> > e tam u mnie przebieglo to bez problemu 4 razy, wiec przesadzacie
>
> Ale _CO_ przebiegło bez problemów? Bo tutaj nie ma _ŻADNEGO_ problemu.
>
No bez problemu pobrali mu 4 razy oplate :)))
-
9. Data: 2004-01-14 15:15:10
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>
Użytkownik Paweł <o...@U...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bu1jf2$rqi$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Witam!
> zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
> zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do
mnie
> 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem
wyciag
> emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
> rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie
znajomy.
> TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
> miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
> otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili
oplaty.
> Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
> zrezygnuje z tego konta.
Zadzwilem do nich i zlozylem reklamacje. Konsultantka powiedziala, ze
zgodnie z regulaminem maja czas na rozstrzygniecie reklamacji 30 dni, ale
najczesciej robia to w ciagu 5 dni. I teraz nasunelo mi sie takie pytanie:
gdybym wyslal do nich rezygnacje, to oczywiscie z chwila przetorzenia jej
zamykaja mi dostep do konta, zablokuja karty, itd, itp. A co by bylo gdyby
mi juz zamkneli konto i dopiero po tym fakcie rozstrzygneli reklamacje na
moja korzysc, czy pieniadze trafilyby na konto, ktore podalem w reklamacji?
-
10. Data: 2004-01-14 15:32:24
Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
news:bu3mci$blh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Zadzwilem do nich i zlozylem reklamacje. Konsultantka powiedziala, ze
> zgodnie z regulaminem maja czas na rozstrzygniecie reklamacji 30 dni, ale
> najczesciej robia to w ciagu 5 dni. I teraz nasunelo mi sie takie pytanie:
A Ty w ogóle rozumiesz co się do Ciebie mówi ???
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info