  • 1. Data: 2007-03-18 18:51:27
    Temat: inteligo padlo
    Od: b...@g...com

    ani strona www.inteligo.pl ani system obsługi kont nie smiga. wygląda
    że serwer www im całkiem padł.

  • 2. Data: 2007-03-18 19:05:41
    Temat: Re: inteligo padlo
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    b...@g...com pisze:

    > ani strona www.inteligo.pl ani system obsługi kont nie smiga. wygląda
    > że serwer www im całkiem padł.

    U mnie działa i strona i system transakcyjny.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2007-03-18 19:24:25
    Od: b...@g...com

    On 18 Mar, 20:05, Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>
    wrote:

    > U mnie działa i strona i system transakcyjny.
    >
    > --
    > Grzegorz Kamionka

    Tia.. co kilka kilkanaście minut działało i nie. I tak na zmianę.
    (sprawdzane z tpsa i crowleya). Teraz faktycznie o kilkunastu minut
    działa.

  • 4. Data: 2007-03-18 20:49:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <b...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    >Tia.. co kilka kilkanaście minut działało i nie. I tak na zmianę.
    >(sprawdzane z tpsa i crowleya). Teraz faktycznie o kilkunastu minut
    >działa.

    To nie inteligo padło tylko coś na trasie pomiędzy tobą a Inteligo.

  • 5. Data: 2007-03-19 06:50:12
    Od: b...@g...com

    On 18 Mar, 21:49, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > <b...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > To nie inteligo padło tylko coś na trasie pomiędzy tobą a Inteligo.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem jak sprawdzałem. Tym bardziej że
    pingi pięknie szły tylko ich webserwer
    padał co chwila. No ale "przerwa konserwacyjna" musi być nie tylko co
    noc od północy, bo by było zbyt nudno.

  • 6. Data: 2007-03-19 10:14:21
    Od: "Marian Rusek" <r...@g...com>

    Oj biedny BRE Banczusiu. Prześladuje CIę to to inteligo i jego ciągłe
    pady. Tylko o jednym potrafisz pisać na tej grupie:

    http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=HD_
    MIBAAAAC4tI12YlBxdNR1ZcXY_oGq

    Żałosne,

    Marian

  • 7. Data: 2007-03-19 12:46:30
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Marian Rusek napisał(a):
    > Oj biedny BRE Banczusiu. Prześladuje CIę to to inteligo i jego ciągłe
    > pady. Tylko o jednym potrafisz pisać na tej grupie:

    Banki chyba coraz brutalniej ze sobą walczą na tej grupie.
    Ktoś inny tutaj ciągle pisał że mBank pada.