  • 11. Data: 2002-05-27 09:01:27
    Temat: Re: inteligo - właściciel
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A kto powiedzial że nie kupią gotowego produktu .. tylko nie tak
    > wypromowanego, za którego markę nie będzie trzeba aż tak słono płacić ?

    Nie slyszalem by Bank Spoldzielczy w NS byl do sprzedania =)

  • 12. Data: 2002-05-27 09:04:24
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 13. Data: 2002-05-27 09:06:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Nie slyszalem by Bank Spoldzielczy w NS byl do sprzedania =)

    :-))) Ja też nie słyszałam

  • 14. Data: 2002-05-27 09:19:51
    Od: s...@i...pl

    Oj Kasia, Kasia :-)
    Ty cos wiesz ale nie chcesz powiedziec ;-) Napisz cos wiecej (oczywiscie
    nieoficjalnie) ;)) Plizzzzzzzzzzzz ............

  • 15. Data: 2002-05-27 09:55:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Oj Kasia, Kasia :-)
    > Ty cos wiesz ale nie chcesz powiedziec ;-) Napisz cos wiecej (oczywiscie
    > nieoficjalnie) ;)) Plizzzzzzzzzzzz ............

    Oczywiście ze nie mogę ...

  • 16. Data: 2002-05-27 10:12:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Oczywiście ze nie mogę ...

    teRORystka, bedzie szantazowala =)

  • 17. Data: 2002-05-27 14:32:42
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A kto powiedzial że nie kupią gotowego produktu .. tylko nie tak
    > wypromowanego, za którego markę nie będzie trzeba aż tak słono płacić ?

    ale przeciez nie placi sie za marke czyli nazwe "Inteligo" a za
    200 000 klientow. I to akurat wycenia sie nie specjalnie patrzac
    na nazwy - raczej na ilosci i jakosc klientow...
    Inteligo to duzo mobilnych (niewiernych) klientow nie lokujacych
    w tym interesie zbyt wiele kasy ;-> (i trudno sie dziwic)

    pozdrawiam

    romekk

  • 18. Data: 2002-05-27 18:05:28
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    no tak... nie moze...:)

    address: POWSZECHNE TOWARZYSTWO EMERYTALNE BIG BG
    address: Al. Jana Pawla II 12
    address: 00-828 Warszawa
    address: POLAND
    phone: +48 22 8509847
    fax-no: +48 22 8509847
    e-mail: e...@e...pl

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-05-27 21:38:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > address: POWSZECHNE TOWARZYSTWO EMERYTALNE BIG BG

    eeee - ales odkryl newsa ;)

  • 20. Data: 2002-05-28 06:45:11
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MS" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > no tak... nie moze...:)
    >
    > address: POWSZECHNE TOWARZYSTWO EMERYTALNE BIG BG
    > address: Al. Jana Pawla II 12
    > address: 00-828 Warszawa
    > address: POLAND
    > phone: +48 22 8509847
    > fax-no: +48 22 8509847
    > e-mail: e...@e...pl

    Masz jakies stare namiary .. :-))) zmienił się nam kod pocztowy i email tez
    nie ten ... przecież jest podawany z każdym postem ....Plizzzzzz ...... Ale
    Ameryke odkryłeś kolego. Gdyby mi zależało żeby się ukryć wysyłałabym posty
    z WP .. np...