  • 11. Data: 2012-03-15 06:54:52
    Temat: Re: intercharge obniżony 2 raza - sukces PO
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 19:25:53 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A z limitami nie można?

    No, niespecjalnie. Mille to bodajże 50 miesięcznie, Meritum 30. Maaało.

    > BZ WBK daje 1.5% bez limitu?

    1% od każdej bezgotówkowej.

    > Można kilka razy dziennie pobrać po 200 złotych i mieć z tego keszbek?

    Tego nie wiem, drobne transakcje mnie nie interesują.

    AK

  • 12. Data: 2012-03-15 10:57:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" f...@4...net

    > No, niespecjalnie. Mille to bodajże 50 miesięcznie, Meritum 30. Maaało.

    Niby tak -- ale zauważ, że to zapłata za nic. :) Małe ryzyko utraty
    (jeśli nie liczyć chamstwa typu EuroBanku czy innego gównobanku)
    ,,kapitału'', niewrażliwość na kursy walut czy trendy gospodarcze
    bądź giełdowe, pewny zysk przy małym wkładzie -- toż obraca się
    stale tymi samymi pieniędzmi...

    > 1% od każdej bezgotówkowej.

    Bez jakiegokolwiek limitu?

    Idziesz do sklepu po bułki i kupujesz 5 bułek, przy okazji każdej dostajesz
    200 złotych. Kupując w dni robocze tak zwane -- masz 20 tałzenów miesięcznie.
    Jeśli masz rodzinę (jedzącą więcej bułek na śniadanie) możesz mieć więcej
    dwustuzłotówek.

    > Tego nie wiem, drobne transakcje mnie nie interesują.

    Aha... A jakie? Po 200 tysięcy?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'