  • 1. Data: 2004-10-11 16:56:02
    Temat: internet w invest-banku
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    prosze oswieccie mnie czy ta usluga jest swiadczona w invest-banku
    bezplatnie ? ew. z jakimi kosztami sie wiaze i jak dziala ?

  • 2. Data: 2004-10-11 17:30:59
    Temat: Re: internet w invest-banku
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > prosze oswieccie mnie czy ta usluga jest swiadczona w invest-banku
    > bezplatnie ? ew. z jakimi kosztami sie wiaze i jak dziala ?

    juz mam :(((((( chyba musze wiac stamtad. nie dosc ze od 1.10.2004 r.
    podniesli ceny w taryfie to jeszcze za dostep przez internet chca dodatkowo
    2 PLN miesiecznie za kazdy kanal dostepu.... drooogo... to juz chyba mBank
    wybiore. tylko czy przeniosa tam limit debetowy z invest-banku ? swojego
    czasu nie chcieli :(