  • 1. Data: 2009-06-06 19:46:21
    Temat: jak jest liczony wibor 3m w banku millenium
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    witajcie
    zastanawia mnie jak jest liczony wibor 3m w banku millenium.
    Dokładniej mówiąc chodzi mi o dzień 5 czerwca. na stronie swojej podają
    że wartość ta wynosi 4,17%. zaś np. bank bzwbk bierze wibor 3m
    identyczny jaki podaje routers czyli 4,63% i to też 5 czerwca...

    może ktoś mi wyjaśnić na czym polega haczyk???

  • 2. Data: 2009-06-07 09:16:15
    Temat: Re: jak jest liczony wibor 3m w banku millenium

    Dominik <dominikz1983[usun_to]@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > identyczny jaki podaje routers czyli 4,63% i to też 5 czerwca...
    >
    > może ktoś mi wyjaśnić na czym polega haczyk???

    Nie ma haczyka, wystarczy czytać.
    W BM wibor/libor 3m braną są z ostatniego dnia danego kwartału. Czyli 4,17
    to wibor z 31 marca 2009. Najbliższa zmiana stóp referencyjnych nastąpi 30
    czerwca.