  • 11. Data: 2004-12-28 11:22:02
    Temat: Re: jak oszczedzac?
    Od: "bastian" <s...@n...bauer.pl>

    no fakt .. przepraszam ... faktycznie oplata jest wliczona w cene...
    a z tym oszczedzaniem, pytanie bylo o systematyczne oszczedzanie ? czyli
    malo ale cierpliwie co miesiac ..
    mysle ze sumy 50zl to nie jest az tak strasznie duzo jesli ktos wogole
    decyduje sie oszczedzac ...
    oczywiscie w wiekszosci takie umowy podpisuje sie na 3 lata (tak mam w cu)
    ale nikt nie wymaga od ciebie
    wplaty co miesiac okreslonej sumy wazne zebys na koniec roku mial te 12 x
    zadeklarowana wplata ...
    oczywiscie jesli twoja zapasc finansowa sie przeciagnie to jest problem ale
    mysle ze fundusze przy tak duzej
    konkurencji tez sa elastyczne i da sie cos zalatwic ...

    bastian

  • 12. Data: 2004-12-28 11:46:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2004 12:22:02 +0100, "bastian"
    <s...@n...bauer.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >ale nikt nie wymaga od ciebie
    >wplaty co miesiac okreslonej sumy wazne zebys na koniec roku mial te 12 x

    No właśnie - wymagają. A chodzi o to, żeby mieć większą swobodę.

    >oczywiscie jesli twoja zapasc finansowa sie przeciagnie to jest problem ale
    >mysle ze fundusze przy tak duzej
    >konkurencji tez sa elastyczne i da sie cos zalatwic ...

    ...przy kwotach > 100 000 są elastyczne. :-D

  • 13. Data: 2004-12-28 14:25:24
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > mniejszy zysk. acha dodatkowo zarzadzajacy tym funudszem pobiera oplaty za
    > swoja prace (niezaleznie od tego
    > czy wykonana ona byla dobrze czy zle ) , ale chyba w mbanku jest taki
    > supermarket funduszy inwestycyjnych
    > ktory ma bardzo niskie albo tez chyba zerowe oplaty... acha w ramach tych
    > funduszy otwierasz program systematycznego
    > oszczedzania wtedy akceptowalne sa comiesieczne wplaty nawet w wysokosci
    > 50zl.
    > - obligacje - staly zysk na poczatku wiadomy tez bezpieczna sprawa (no
    > wylaczajac totalna niewyplacalnosc panstwa)

    Bardzo rzeczowa odpowiedź, która pokazuje tym którzy chcą prawidłowy
    kierunek.

    > oczywiscie sa inne formy inwestowania

    może coś bliżej na ten temat

    pozdrawiam