  • 1. Data: 2003-08-10 21:18:34
    Temat: jak przekazac pieniadze z Irlandii do Polski
    Od: " msiuk" <m...@N...gazeta.pl>

    Interesuje mnie najtansza forma przekazywania pieniedzy z Irlandii do Polski
    ( poza wlozeniem do koperty i przeslaniem poczta).

  • 2. Data: 2003-09-09 10:10:58
    Temat: Re: jak przekazac pieniadze z Irlandii do Polski
    Od: "henry" <g...@o...pl>

    Nie wiem jaka jest najtańsza droga ale wiem ja to zrobić
    najdrożej -skorzystać z usług Inteligo. Za przelew 500 Euro z Niemiec do
    Polski moj kontrahent zapłacił 16,5 Euro a Inteligo z tych 500 Euro
    potrącił jeszcze prawie 40 Euro. W zeszłym roku za przelew 2000 Euro
    Inteligo wzięło tylko 15 Euro. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
    Pozdrawiam i nie polecam
    Henry

  • 3. Data: 2003-09-09 10:14:13
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    henry <g...@o...pl> napisał(a):

    a Inteligo z tych 500 Euro
    > potrącił jeszcze prawie 40 Euro. W zeszłym roku za przelew 2000 Euro
    > Inteligo wzięło tylko 15 Euro.
    W mBanku i Multibanku nie ma opłat za przychodzące przelewy zagraniczne.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-09-09 10:54:45
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    msiuk <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]
    > Interesuje mnie najtansza forma przekazywania pieniedzy
    > z Irlandii do Polski ( poza wlozeniem do koperty i przeslaniem poczta).

    Irlandzki bank AIB jest "wlascicielem" naszego BZWBK.
    Moze warto byloby zapytac sie w AIB ile kosztuje przelew
    do BZWBK?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex