  • 1. Data: 2008-09-11 15:13:20
    Temat: jak przelać pieniądze z UK
    Od: t...@g...com

    jaki jest najtanszy sposób na przelanie z konta w Uk na polskie ,
    slyszalem o paypalu . warto?

  • 2. Data: 2008-09-11 16:29:37
    Temat: Re: jak przelać pieniądze z UK
    Od: k...@o...pl

    On 11 Wrz, 17:13, t...@g...com wrote:
    > jaki jest najtanszy sposób na przelanie z konta w Uk na polskie ,
    > slyszalem o paypalu . warto?

    najtańszy sposób to chyba posiadać konto citibanku UK oraz PL

  • 3. Data: 2008-09-11 17:50:54
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    najtańszy sposób to chyba posiadać konto citibanku UK oraz PL

    to najtansze rozwiazanie, bo praktycznie darmowe ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-09-11 18:03:32
    Od: t...@g...com

    On 11 Wrz, 18:50, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > najtańszy sposób to chyba posiadać konto citibanku UK oraz PL
    >
    > to najtansze rozwiazanie, bo praktycznie darmowe ;-)

> [...]

    niestety citibank odpada bo raz ze nie ma w moim miescie a po drugie
    trzeba spelnic jakies warunki chodzi mi o inne sposoby

  • 5. Data: 2008-09-11 18:05:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    niestety citibank odpada bo raz ze nie ma w moim miescie a po drugie
    trzeba spelnic jakies warunki chodzi mi o inne sposoby

    paypal i mb są kosztowne, zaplacisz prowizje od przeslanej kasy no i
    przewalutowanie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-09-11 18:17:29
    Od: t...@g...com

    On 11 Wrz, 19:05, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > trzeba spelnic jakies warunki chodzi mi o inne sposoby
    >
    > paypal i mb są kosztowne, zaplacisz prowizje od przeslanej kasy no i

    a transfer money?

  • 7. Data: 2008-09-11 18:38:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > paypal i mb są kosztowne, zaplacisz prowizje od przeslanej kasy no i
    > przewalutowanie...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    a transfer money?

    zasada taka sama, ale generalnie wszedzie oplaty są podobne, nawet jeżeli
    nie zaplacisz prowizji za przelew to kurs przewalutowania bedzie
    koszmarny...

    generalnie gdziekolwiek bedziesz sprawdzac to zawsze pytaj ile złotówek
    trafi na konto w Polsce jeżeli prześlesz 100, 500, 1000 GBP (czy ile tam
    chcesz)

    z tego wlasnie powodu najbardziej popularne jest przewiezienie gotowki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-09-11 18:44:58
    Od: t...@g...com

    On 11 Wrz, 19:38, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > chcesz)
    >
    > z tego wlasnie powodu najbardziej popularne jest przewiezienie gotowki

    rozumiem dzieki za doradzenie, chyba nie bede w takim razie wysylal

  • 9. Data: 2008-09-11 18:55:01
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > rozumiem dzieki za doradzenie, chyba nie bede w takim razie wysylal

    Ja Ci mogę przewieźć. Wybieram się do UK zakładać konto bez proof of
    address. Wiem że za pierwszym razem mi się nie uda, więc kupiłem sobie kilka
    biletów.

    marekz

  • 10. Data: 2008-09-11 19:46:43
    Temat: Re: jak przelac pieniadze z UK
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    witam, cytat:

    Karta BREAD Prepaid Maestro

    Bardzo ciekawym rozwiazaniem dla Polaków pracujacych w Wielkiej Brytanii
    moze byc karta przeplacona BREAD. Zostala ona wprowadzona przed kilkoma
    miesiacami wlasnie z mysla o ich potrzebach zwiazanych z przesylaniem
    pieniedzy do kraju. Od tego czasu produkt ten zebral juz wiele pozytywnych
    opinii uzytkowników. Zasada dzialania jest bardzo prosta: po zamówieniu i
    otrzymaniu dwóch kart, doladowujemy konto karty okreslona kwota, a nastepnie
    jedna z kart wysylamy do Polski (lub innego kraju). Nasza rodzina bedzie
    mogla za jej pomoca pobrac pieniadze z kazdego bankomatu oznaczonego znakiem
    Maestro, a takze oplacac nia zakupy online, dokonywac platnosci
    telefonicznych, placic w sklepach, na stacjach benzynowych czy w
    restauracjach. Oczywiscie wszystkie te czynnosci moze takze wykonywac sam
    wlasciciel karty, korzystajac z przelanych przez siebie wczesniej srodków.

    pozdr. z.