  • 1. Data: 2011-07-24 11:36:44
    Temat: jak przenieść dane ze stooq do excela
    Od: " Zosia" <z...@g...pl>

    Witam.
    może ktoś jest w stanie mi pomóc, będzie wdzięczna. Jak można przenieśc dane
    historyczne np fw20 ze stooq do excela. Mam problemże po skopiowaniu tych
    danych wartości fw20 na otwarcie minimum maksimum i zamknięcie pkazuje się
    jako tekst bo jest to z kropką np 2780.0 zamiast z przecinkiem 2780,0.
    Czy można to jakoś przekonwertować żeby na tych danych mozna byłom pracować
    na formułach w Excelu.

    Pozdrawiam i czekam na pomoc

  • 2. Data: 2011-07-24 15:52:12
    Temat: Re: jak przenieść dane ze stooq do excela
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > jako tekst bo jest to z kropką np 2780.0 zamiast z przecinkiem 2780,0.
    > Czy można to jakoś przekonwertować żeby na tych danych mozna byłom

    Da się. Exell 2007. Ctrl+h (polecenie zamień).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-07-25 08:32:56
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 17:52:12 +0200, Endriu napisał(a):

    > Da się. Exell 2007. Ctrl+h (polecenie zamień).

    Najlepiej w notatniku :) a potem otworzyć exellem lub calc-iem

  • 4. Data: 2011-07-25 08:50:34
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Najlepiej w notatniku :) a potem otworzyć exellem lub calc-iem

    Po co w notatniku ?.
    Przecież na Stooq.pl są gotowe csv - Dane historyczne/Pobierz dane w pliku
    csv.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-07-25 14:10:30
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 10:50:34 +0200, Endriu napisał(a):

    > Po co w notatniku ?.
    > Przecież na Stooq.pl są gotowe csv - Dane historyczne/Pobierz dane w pliku
    > csv.

    Kwestia poprawności importu danych
    W tych plikach przecinek jest separatorem.
    W notatniku zamieniamy przecinki na ;
    kropki na przecinki
    Wówczas program poprawnie importuje typ danych w komórce
    i rozpoznaje poprawnie separator.
    Chociaż można i w exellu.