  • 1. Data: 2004-02-24 21:03:53
    Temat: jak sie nazywa BPH?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    moze ktos wie czy bank BPH nazywa sie Bank Przemysłowo Handlowy PBK SA
    czy Bank BPH? Bo na stronie -kontakt -banku jest jw. a w reklamach Bank BPH
    Potrzebuje wpisac do formularza pelna nazwe banku.

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-02-24 21:08:31
    Temat: Re: jak sie nazywa BPH?
    Od: "CKY74" <c...@g...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    BPH
    > Potrzebuje wpisac do formularza pelna nazwe banku.

    właśnie zmienili nazwę i logo i teraz oficjalnie nazywają się Bank BPH.

    CKY74

  • 3. Data: 2004-02-24 21:17:57
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > właśnie zmienili nazwę i logo i teraz oficjalnie nazywają się Bank BPH.

    a skad kolega o tym wie?
    bo na stronie www nie bardzo moge znalezc oficjalne informacje na ten temat

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-02-24 21:25:10
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | bo na stronie www nie bardzo moge znalezc oficjalne informacje na ten
    temat

    dokładnie!

    nadal jest w "o nas" Bank Przemysłowo Handlowy PBK

    wg. mnie to tylko zmiana wizerunku medialnego. dla ułatwienia zapamiętywania
    nazwy, bo jakoś reklama typu: "bank przemysłowo handlowy PBK - bank wielu
    możliwości" mi nie pasuje :-D

  • 5. Data: 2004-02-24 21:26:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-24 22:17, Użytkownik JerzyR napisał:
    > a skad kolega o tym wie?

    Firma nazywa się Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. (bynajmniej
    narazie), marką handlową jest Bank BPH i tej właśnie nazyw należy
    używac "zwyczajowo"

    > bo na stronie www nie bardzo moge znalezc oficjalne informacje na ten temat

    Była jeszcze wczoraj :)
    Od 15.02.2004 nastąpiła zmiana nazwy.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-02-24 21:37:29
    Od: "CKY74" <c...@g...pl>

    > wg. mnie to tylko zmiana wizerunku medialnego. dla ułatwienia
    zapamiętywania
    > nazwy, bo jakoś reklama typu: "bank przemysłowo handlowy PBK - bank wielu
    > możliwości" mi nie pasuje :-D

    Może masz rację, w sumie nie jest dosłownie napisane, że zmieniają nazwę
    tylko markę.
    Link poniżej
    http://www.bph.pl/pl/prasa/informacje_prasowe/conten
    t_news_4916

    Trudno dokładnie stwierdzić jak - może to ta ich nowa polityka.
    Najlepiej zapytać na jakiejś ich infolinii.

    Pzdr

    CKY74

  • 7. Data: 2004-02-24 21:39:22
    Od: "ŁW" <l...@l...pl>

    Cytuję stronę Działu Prasowego Banku:

    "Kończąc ostatni etap procesu integracji banków BPH i PBK, Bank
    Przemysłowo-Handlowy PBK SA otrzymuje nową markę - "Bank BPH". Poprzez nową
    markę, Bank będzie komunikował się z otoczeniem. Oddziały, foldery i
    wszelkie materiały reklamowe otrzymają nowy wygląd.

    Wybór nowej marki został poprzedzony szczegółowymi badaniami rynkowymi. Ich
    celem było stworzenie krótszej, dobrze rozpoznawalnej polskiej nazwy,
    nawiązującej swym wyglądem do logotypu charakterystycznego dla Grupy HVB. W
    nowym logo Banku, niebieskie elementy: "Bank" i "BPH" połączone są "czerwoną
    falą" - symbolem Banku Austria Creditanstalt, który w ramach Grupy HVB,
    odpowiedzialny jest za rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

    "W naszym nowym logo zachowaliśmy polski charakter Banku. To dla nas bardzo
    ważne, jako że jesteśmy trzecim co do wielkości bankiem na rynku polskim,
    obsługującym blisko 3 miliony Klientów. Jednocześnie, wygląd nowego logo
    wyraźnie pokazuje, że jesteśmy częścią jednej z największych grup bankowych
    w Europie." powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku.

    Bank zacznie używać nowej marki i logo "Bank BPH" począwszy od lutego 2004
    roku. Najszybciej nowe oznakowanie pojawi się na stronie internetowej Banku.
    Od połowy lutego rozpocznie się proces sukcesywnej wymiany logotypów w
    placówkach Banku. W pierwszej kolejności wymienione będzie oznakowanie
    placówek w Warszawie, Krakowie i innych dużych miastach, następnie w
    pozostałych oddziałach."

    Więc nazwa Twojego Banku to BPH:-)

    ŁW

  • 8. Data: 2004-02-24 21:51:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-24 22:37, Użytkownik CKY74 napisał:

    > Trudno dokładnie stwierdzić jak - może to ta ich nowa polityka.

    Narazie marka handlowa, z czasem pewnie i KRS.

  • 9. Data: 2004-02-24 22:00:01
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    Jak robię przelew do BPH to jako nazwa oddziału już wyskakuje mi Bank BPH
    oddział Gdynia, ale chyba nie ma różnicy czy napiszesz BPHPBK czy BPH i tak
    wiadomo o co chodzi...

  • 10. Data: 2004-02-25 17:12:17
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Przejrzałem sobie ich stronę i ubawiło mnie to, że mają nowe logo, ale na
    kartach (prezentowanych na stronie www) nadal jest stare. :)))))) To
    taka "trochę-zmiana". Wiem, wiem, jakby co, to powiedzą, że nie ma jeszcze
    nowych kart, ale będą.
    Ech, to jednak cały czas jest PBK. Bałagan, jak wtedy, kiedy od nich
    odchodziłem z powodu... bałaganu.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl