  • 11. Data: 2010-05-11 18:04:38
    Temat: Re: jak sprzedać akcje PZU :)
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Wszystko fajnie ale niestety ani TKO, ani ileś tam ofert czy arkusz
    kompletnie tu nic nie wnoszą.

  • 12. Data: 2010-05-11 18:10:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <a...@n...ma> wrote in message news:hsc67q$aoq$1@news.onet.pl...
    > Wszystko fajnie ale niestety ani TKO, ani ileś tam ofert czy arkusz
    > kompletnie tu nic nie wnoszą.

    pytanie było konkretne,
    to że odpowiedz nie ma znaczenia to juz inna sprawa.
    jak chcesz cos wniesc do tematu to weż sie skup na tym o co ktoś pyta.

    george

  • 13. Data: 2010-05-12 06:34:20
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    george pisze:

    > pytanie było konkretne,
    > to że odpowiedz nie ma znaczenia to juz inna sprawa.
    > jak chcesz cos wniesc do tematu to weż sie skup na tym o co ktoś pyta.
    >
    > george

    i odpowiedz byla konkretna.. o to mi chodzilo, a nie o to co TO wnosi