  • 1. Data: 2005-02-17 14:23:17
    Temat: jak ulokowac pieniadze? obligacje?
    Od: "Przemek" <x...@x...xx>

    Witam
    Jaki jest obecnie najlepszy sposob ulokowania wiekszej gotowki?
    Pieniedzy nie bede rusal przez kilka lat. Co myslicie o obligacjach
    skarbowych 5 letnich? obecnie oprocentowanie stale przez 5 lat 6,50% w
    skali roku

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2005-02-17 14:25:32
    Temat: Re: jak ulokowac pieniadze? obligacje?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pieniedzy nie bede rusal przez kilka lat. Co myslicie o obligacjach
    > skarbowych 5 letnich? obecnie oprocentowanie stale przez 5 lat 6,50% w

    Jeśli założysz, że inflacja spadnie i giełda już nie będzie ciągnąć w górę,
    to stały procent z obligacji może być dobrym rozwiązaniem.

  • 3. Data: 2005-02-17 14:29:49
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

> [...]
    > Pieniedzy nie bede rusal przez kilka lat. Co myslicie o obligacjach
    > skarbowych 5 letnich? obecnie oprocentowanie stale przez 5 lat 6,50% w

    Nieruchomości ( mieszkanie w W-wie, grunt budowlany ... )

    KS

  • 4. Data: 2005-02-17 14:34:22
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nieruchomości ( mieszkanie w W-wie, grunt budowlany ... )

    W przypadku nieruchomości trzeba pamiętać o podatku 10% przy odsprzedaży
    wcześniej niż 5 lat od zakupu.
    Do tego prowizje dla pośredników, taksa notarialna, wpis do ksiąg itd.
    Dobry czas na zakup nieruchomości był jakieś 2-3 lata temu.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2005-02-17 15:39:04
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Kasia <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nieruchomości ( mieszkanie w W-wie, grunt budowlany ... )

    Jeśli mieszkanie będzie stało puste, to przez 5 lat trzeba będzie do niego
    wyłącznie dokładać. Z drugiej strony wynająć, to:
    1. Trzeba urządzić
    2. Trochę koło tego pochodzić, żeby sie jakiś element nie wprowadził.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2005-02-17 16:13:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Trzeba urządzić
    > 2. Trochę koło tego pochodzić, żeby sie jakiś element nie wprowadził.

    i nie licząc zysku/straty na wartości, to z samego wynajmu zysk raczej
    mniejszy niż na lokacie

  • 7. Data: 2005-02-19 15:40:51
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Oczywiście - tak samo jak do każdego innego "przedsięwzięcia", przy którego
    uruchomieniu zakładamy, że nie chce nam się wokół tego biegać ... "to po co
    przepłacać ?"

    Z drugiej strony wynająć, to:

    > i nie licząc zysku/straty na wartości, to z samego wynajmu zysk raczej
    > mniejszy niż na lokacie

    Zgadza się ... ale odpowiadając na wszystkie poprzednie maile:
    1) zakupiłam już dwa mieszkania i działkę, wszystko bezpośrednio -
    oczywiście należy ruszyć dupę i deko się zaangażować w poszukiwania, ale nie
    miejcie złudzeń, że kupując przez agencję wszystko "samo się" zrobi - to
    naiwność tak sądzić ! (są nastawieni na zysk, nie na dobro klienta)
    2) póki co jedno z mieszkań wynajmuję już 3 rok i nawet ani raz nie
    wynajęłam lokoatorom za pożsrednictwem agencji - mimo, że z nimi też
    współpracuję.
    3) zakup mieszkania w bardzo dobrej okolicy gwarantuje wzrost jego wartości
    lepszy niż na lokacie + wpływy z wynajmu też można doliczyć :)
    4) urządzić mieszkanie do 50 m2 za 25 tys zł da się na pewno - wiem to :)
    wszystko nowe - co prawda trzeba zaangażwać "męską" rękę do montażu itd żeby
    do każdej śrubki i kinkietu nie wołać fachowca. Resztę zostawiłam "złotej
    rączce", która położyła podłogi, glazurę itd.

    Reasumując: jeśli chcecie mieć z czegoś jakikolwiek zysk - nieliczcie na to,
    że coś samo się zrobi i zarobi

    Pozdroofka
    KS