  • 1. Data: 2005-03-17 14:55:18
    Temat: jak wam się podoba nowe logo Visa ?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    zapraszam do oddania głosu w ankietce:
    http://kartyonline.pl/ankietki.php

    gdyby komuś umknęło nowe logo można zobaczyć tutaj:
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1604

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2005-03-17 17:35:02
    Temat: Re: jak wam się podoba nowe logo Visa ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Karol Żwiruk napisał:

    > zapraszam do oddania głosu w ankietce:
    > http://kartyonline.pl/ankietki.php

    Pi pierwsze znowu nic nie mozna wygrac.

    > gdyby komuś umknęło nowe logo można zobaczyć tutaj:
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1604

    Po drugie logo takie se.

    Po trzecie co to sa "aspekty bezpieczenstwa zwiazane z paskiem
    magnetycznym"? Te niby golabki pokoju?

    Bartol

  • 3. Data: 2005-03-17 21:07:38
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Słyszałem, że w nowych kartach obowiązkowo będzie chip i dla mnie ma to
    fundamentalne znaczenie (w terminalu zawsze chip ma priorytet jako nośnik
    danych).

  • 4. Data: 2005-03-18 07:36:20
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > Pi pierwsze znowu nic nie mozna wygrac.

    skąd ty mieszkasz że użyję slangu netowego :)
    czy Ty nic nie robisz dla zabawy wszystko musi mieć dla Ciebie sens
    ekonomiczny ?!
    Wszędzie wietrzysz podstęp - że chce Cię ktoś wykorzystać ?!
    Jeżeli Cię to zachęci to mogę Ci wysłać smycz visa+smycz kartyonline+jakiś
    jeszcze gadżet niespodzianka, np. z logo axalto

    czy teraz Cię zachęciłem do udziału w ankietce ?!

    pozdrawiam weekendowo :)

  • 5. Data: 2005-03-18 07:42:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    > zapraszam do oddania głosu w ankietce:
    > http://kartyonline.pl/ankietki.php
    >
    > gdyby komuś umknęło nowe logo można zobaczyć tutaj:
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1604

    Szczerze - takie sobie
    Obecne jakoś bardziej profesjonalnie wygląda - a może starzeję się :)

  • 6. Data: 2005-03-18 08:09:36
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Szczerze - takie sobie
    > Obecne jakoś bardziej profesjonalnie wygląda - a może starzeję się
    :)

    Eeeee, wcale się nie starzejesz, po prostu masz chyba rację. To jak
    dodanie pomarańczowej kropki do logo PKOBP - ni w trąbę, ni w jeża.

    Grzexs

  • 7. Data: 2005-03-18 08:38:35
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Eeeee, wcale się nie starzejesz, po prostu masz chyba rację. To jak
    > dodanie pomarańczowej kropki do logo PKOBP - ni w trąbę, ni w jeża.

    A mi ta kropka zawsze kojarzyła sie z pieniążkiem nad skarbonką. Złotym
    pieniążkiem! ;)

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 8. Data: 2005-03-18 08:51:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > Jeżeli Cię to zachęci to mogę Ci wysłać smycz visa+smycz kartyonline+jakiś
    > jeszcze gadżet niespodzianka, np. z logo axalto

    Ojejejejej, ales sie zdenerwowal. A ja sobie tylko zazartowalem. Bo w
    koncu Polacy nie chodziliby do sklepow gdyby nie wieczne promocje. ;-)

    > czy teraz Cię zachęciłem do udziału w ankietce ?!

    Jeszcze nie wiem.

    Bartol

  • 9. Data: 2005-03-18 09:19:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jeszcze nie wiem.

    I racja. Poniżej długopisu nie schodź ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-03-18 10:30:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > I racja. Poniżej długopisu nie schodź ;-)))

    Dlugopis mi niepotrzebny. Ostatnio pisalem cos odrecznie i bardzo
    kiepsko mi szlo. :-|

    Bartol