  • 21. Data: 2003-11-17 17:11:25
    Temat: Re: jak zaplacic przeterminowany mandat?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3FB88927.7000406@poczta.fm...

    > Kazali to wysyłać przekazem pocztowym? Na jaki adres?

    na adres us, bo uw juz oddal sprawe do us...

  • 22. Data: 2003-11-18 09:35:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    http://glinki.com/?l=tRhZ

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-11-18 09:35:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 15 Nov 2003 13:07:21 +0100, rena napisał(a):
    > przyszlo wezwanie z rejonowego us do zaplaty mandatu. telefonicznie us nie
    > chcial podac nr konta, tylko kazal wplacic na poczcie. na blankiecie mandatu
    > jest nr rku us, ale tam gdzie byl wlepiony madat, czyli w innym miescie, a

    Witam,

[...]

    GG: 3828944

  • 24. Data: 2003-11-18 15:05:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 18 Nov 2003 10:35:12 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > http://glinki.com/?l=tRhZ

    Uff dzięki tego właśnie szukałem :)
    Nareszcie będę miał spokój i zapłacę ten mandacik :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 25. Data: 2003-11-18 15:26:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Uff dzięki tego właśnie szukałem :)
    > Nareszcie będę miał spokój i zapłacę ten mandacik :)

    Też mi to nie dawało spokoju i uderzyłem do KIR. :-)

    Swoją drogą odpowiadają fachowo na wszystkie pytania. Naprawdę pogratulować
    jakości obsługi !

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara