  • 11. Data: 2002-12-11 09:15:58
    Temat: Re: jak zarabiaja fundusze inwestycyjne ?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Po pierwsze fundusze dzialaja na rynku hurtowym i to nie tylko
    > obligacji ale i bonow skarbowych czy bonow pieniaznych -

    Myslalem, ze bony pieniezne sprzedawane sa przez NBP tylko bankom.
    Czyzbym sie mylil?

    Karol

  • 12. Data: 2002-12-11 10:16:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Myslalem, ze bony pieniezne sprzedawane sa przez NBP tylko bankom.
    > Czyzbym sie mylil?

    Nabywcami moga byc osoby fizyczne i prawne.

  • 13. Data: 2002-12-11 10:31:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:at7397$kdj$1@news.onet.pl...

    > Nabywcami moga byc osoby fizyczne i prawne.

    No popatrz, a mnie w banku powiedzieli, ze bony pieniezne NBP (operacje
    otwartego rynku) nie sa dostepne dla nikogo poza bankami.
    To gdzie lezy prawda?

    Karol

  • 14. Data: 2002-12-11 11:20:51
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

    > No popatrz, a mnie w banku powiedzieli, ze bony pieniezne NBP (operacje
    > otwartego rynku) nie sa dostepne dla nikogo poza bankami.
    > To gdzie lezy prawda?

    http://www.pkobp.pl/rynekp/indbony.xml?id=1
    http://www.gbg.com.pl/produkty/inne/zakupbonow.asp

    Michał

  • 15. Data: 2002-12-11 11:45:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.gbg.com.pl/produkty/inne/zakupbonow.asp

    Jutro bede siedzial w bibliotece ;) to sprawdze tez. Nie jestem pewien
    czy to nie o bony skarbowe chodzi ale cos mi kolacze, ze jesli w
    kwartale nasz udzial w zakupie byl wiekszy od 0.2% to mozemy
    samodzielnie brac udzial w przetargu. Normalnie oczywiscie biora ze
    wzgledu na sumy tylko banki (ktore wlasnie moga posredniczyc).

    BTW Huh - a ja ponoc studiowaem ZiM ;)

  • 16. Data: 2002-12-11 11:59:08
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.pkobp.pl/rynekp/indbony.xml?id=1
    > http://www.gbg.com.pl/produkty/inne/zakupbonow.asp

    Pieniezne !!! A nie skarbowe.

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 17. Data: 2002-12-11 12:20:00
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Pieniezne !!! A nie skarbowe.

    A to przepraszam. Wygląda, że bank miał rację
    (http://www.republika.pl/pawlow18/rynek_p.htm)

    Michał.

  • 18. Data: 2002-12-11 12:38:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A to przepraszam. Wygląda, że bank miał rację
    > (http://www.republika.pl/pawlow18/rynek_p.htm)

    http://www.econom.pl/nauka/bank4.php3

    Sprawdze dokladnie jutro :)

  • 19. Data: 2002-12-11 15:33:20
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No i do tego piję :)
    > OP pytał - z kim handlują (= na kim zarabiają - bo ktoś musi stracić, żeby
    > zyskać mógł ktoś, nie?). Na WGPW?

    E tam WGPW. WGPW to pikus przy rynku miedzybankowym. Z tego co pamietam to
    dzienny obrot na WGPW to tylko 100-200 mln.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 20. Data: 2002-12-11 17:39:42
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

    From: Michał 'Amra' Macierzyński
    To: p...@n...pl

    No to przeciez o tym pisalem. Kupili wczesniej ladna obligacje
    (wystarczy ze dwa lata temu ja kupili) i juz maja zysk pod niebiosa :)
    Teraz im sie koncza, dokupuja nowych i ten zysk bedzie coraz gorszy,
    ale ldzuie patrza 20%... :)

    E tam zaraz patrzą jezeli skarbowe zarobią w najblizszym roku jedynie 8%
    przed belkowym to i tak bedzie bardzo dobrze zwlaszcza w porownaniu z
    lokatami bankowymi. Moze jednie SKOKI maja wyzsza stope

    Adam

    FAKTY, wydarzenia, relacje, opinie... >>> http://link.interia.pl/f16a4