  • 11. Data: 2007-12-16 11:48:38
    Temat: Re: jaka tania kredytowa bez internetu ?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Gru, 23:52, "JP" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Poza tym ze chyba nigdy nie bylem w Auchan, i ze za 2 i nastepny rok juz chca 18
    > zl, to ciekawa propozycja... Korzysta ktos z tego ?

    Nie wiem skąd ta informacja o 18 zł? W TOIP wyraźnie jest napisane 12
    zł.
    Korzystam z karty. Normalna VISA electron jak każda inna, z tym, że
    przy płatnościach w Auchan są dodatkowe korzyści np. Skarbonka, zakupy
    powyżej 150 zł rozkładane na 4 nieoprocentowane raty.
    Kartę można wyrobić tylko w Auchan. Kartę o identycznych funkcjach
    oferuje Leroy Merlin. Kartę wydaje Accord Finanse z Lukasem.

  • 12. Data: 2007-12-17 17:26:35
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    JP pisze:
    > Poszukuje karty kredytowej ktora spelnialaby nastepujace warunki:
    > - brak mozliwosci placenia nia w internecie

    Zdrap, zamaluj Kod CVV2/CVC2 i każda spełni ten warunek:-)

    --
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,

  • 13. Data: 2007-12-17 19:43:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 17 Dec 2007 18:26:35 +0100, MariuszR wrote:

    > Zdrap, zamaluj Kod CVV2/CVC2 i każda spełni ten warunek:-)

    Nieprawda.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki